maanantai 13. helmikuuta 2012

Minä ja ystäväni

Tänään haaste onpi tälläinen:
Kuva sinusta ja ystävästäsi (ystävistäsi)


Aika hyvin sopii tälle päivälle, ku huomenna on ystävänpäivä :D Vielä paremmin se olis tosin sopinu huomiselle ;) No, yritin ettiä kuvia tietokoneen perukoista, joten tässä nyt jotain mitä löysin. Tässä ei todellakaan ole sitten kaikki ystävät, koska kaikista ei kuvia ole :( Nyyh.. Mutta tässä on ainaki mun 4 hyvää ystävää :)

Miia ja minä Turun Caribia-hotellissa. Ilkeä kala yritti syödä mun kädet mutta Miia pelasti mut ♥

Minä ja Miia samaisessa Turun hotellissa vuonna 2009 tai 2010


Vas.yllä Riia, Miia ja minä Konffassa 2009
Oik.yllä Heidi, minä ja Miia Turussa 
Vas.keskellä minä, Miia (mun vanhat lasit pääs) ja Heidi 2009 (?)
Oik.keskellä Miia ja minä 2009 (?)
Vas.alla minä, Heidi ja Miia 2010 Heidin ja Allun häissä
Oik.alla Miian kanssa Caribiassa 

Heidi, Miia ja Riia, juhannus 2009

Heidi ja Riia, juhannus 2009

Miian kanssa Caribiassa, Turussa

Kakkulapäät :D Miia kokeilee mun vanhoja laseja ja mulla on "uudet" lasit, tosin nykyäänhän noiki lasit on jo vanhat, ku mulla on uudemmat :D

Minä ja Miia Heidin ja Allun häissä 2010

1 kommentti:

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)