sunnuntai 12. helmikuuta 2012

Mitä pelkään?

Tämän päivän tehtävä kuuluu näin:
Kuva jostain mitä pelkäät


Pelkään kaikista eniten maailmassa (läheisten kuoleman jälkeen) oksentamista! En kuitenkaan halunnu laittaa siitä kuvia :D Enkä hämähäkeistä, joten päädyin kuviin, jotka ei oo aivan yhtä kamalia kuin 2 edellä mainittua, eli..

Pelkään pimeää! Varsinki ku yksin kävelen jossain, niin pelkään pimeää ihan kamalasti :( Pienet metsätiet on pahimpia! Mun pimeän pelko alko varmaan siitä, ku kerran lapsena ajelin pyörällä pimeällä kotiin kaverin luota. Siihen aikaan mun asuinpaikkakunnalla oli liikkunu huhua kidnappaajista. Ajoin siis pyörällä, kun mua vastaan tuli iso lava-auto, joka pysähty mun kohdalle, avas oven ja huusi mulle jotain. Pysähdyin, katoin kuskia hetken ja tajusin, että se halus mut kyytiinsä. Lähdin tuhatta ja sataa ajamaan kotiin. Katoin taakse ja näin, kuinka auto kaahas tienhaaraan, käänty ja lähti ajamaan täysiä mua päin. Ku auto oli melkein mun kohdalla, pääsin kääntymään meidän pihaan, juoksin täysiä sisälle ja katoin ikkunasta, kuinka auto pysähty meidän talon eteen, katso hieman ja lähti sitten ajamaan hiljaa pois. Mun sydän pomppi kurkussa asti! Olis mulla monta muutaki tarinaa kerrottavana, miksi pelkään pimeää niin paljon, mutten jaksa kirjottaa kaikkia :D No, eipä ne kauhuelokuvat ja trilleritkään, joita oon joskus nähny, paljon auta pimeänpelkoon :D Siksi vihaanki kauhuleffoja ihan kamalasti, enkä niitä enää katokkaan!

Mun toinen pelko on yksin jääminen. Tämä johtuu aika varmasti koulukiusaamisesta ja siitä, miten usein jouduin koulussa olemaan ulkopuolinen. Onneksi tosin yläasteella ja amiksessa mulla oli ystävät tukena! Lisäksi mun useimmat ystävät on syystä tai toisesta jättäneet mut tai pettäneet mun luottamuksen niin, etten oo enää nähnyt minkäänlaista mahdollisuutta jatkaa ystävyyttä sellaisen ihmisen kanssa. Siitä syystä mä pelkään kauheasti sitä, että mulle ei jää yhtään ystävää ja jään ihan yksin :( Turha pelkohan se on, koska Jeesus ei jätä mua koskaan yksin ♥ :)

Pelkään myös lentämistä! En oo koskaan lentäny, mutta pelkään sitä silti :P Ehkä se johtuu taas siitä, että pelkään ahtaita, suljettuja ja korkeita paikkoja. Eikö lentokone täytä aikalailla kaikki edellä mainitut kriteerit :P Ainaki turistiluokassa on varmaan aika ahdasta :P No, onneksi mulla ei oo varmaan koskaan rahaa lentääkkään mihinkään, joten lentopelko ei mun maailmaa kaada ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)