tiistai 14. helmikuuta 2012

Mun puhelimet

♥ Hyvää ystävänpäivää kaikille teille ihanille lukijoille :) ♥

Sitten tämän päivän (tylsään) haasteeseen :D Joka kuuluu näin:
Kuva kännykästäsi

Mulla on 2 kännykkää, koska mun toinen puhelin (Samsung) tilttaili ja päätin ostaa toisen tilalle. Otin liittymän mukana tulevan puhelimen, ku olin sillon vielä töissä ja mulla oli siihen varaa. No, onnekkaasti JUST ku olin edellisenä päivänä saanu puhelimen otettua käyttöön, niin sainki sit seuraavana päivänä lähtöpassit töistä -.- Ihan kiva! En olis muuten HTC:tä tilannu! No, tottahan se Samsung alko sitte taas toimimaan ihan normisti :D Että ihan kiva puhelin mulla!! Käytän HTC:tä enempi esim. reittioppaana, eli katon bussiyhteyksiä netistä, paikkojen osotteita, omaa sijaintia ja luen sähköpostit päivittäin siitä.. Mutta kuviin... :)

Ensiksi mun HTC, jossa on rajaton netti ja 100kpl tekstiviesti-paketti. Tällä lähetän yleensä siis viestit :D Tää näyttää kuvassa mustalta, mut on oikeasti tummanharmaa/hopeinen ja näytön vierestä musta.

Tässä on näppäimistö joka on piilossa näytön takana :P

Tästä näkee minkä värinen tää oikeasti on.. Edestä siis samanvärinen ku takaa, paitsi näytön vierestä musta. Tässä on muistaakseni 8 mega pixelin kamera.

Tässä mun vanhempi puhelin, jossa on liittymä, millä voin soittaa Saunalahden/Elisan/Kolumbuksen liittymiin 5000min/kk. Aika hyvä :) Mut joo, tällä siis soittelen. Tällä en mee nettiin, vaikka tälläki kai pääsis :D Ai niin ja kokeilin mun kynnenleimaus systeemejä tohon puhelimeen. Tuloksena on Hello Kitty ja joku toinen kissa tossa 3G-kameran vieres :D

Tässäki on tällänen näppäimistö. HTC:n näppäimistö on paljon parempi ja siksi tykkään kirjottaa sillä enemmän ku tällä :D 

Ja lopuksi mun tuunattu takakuori, johon kokeilin kans sitä kynsienleimaus systeemiä :D Tässä (kuten kuvasta näkyy) on 5 mega pixelin kamera jota en ihan hirveästi käytä, koska HTC:ssä on parempi kamera :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)