tiistai 7. helmikuuta 2012

Näitä tarvitsen päivittäin

Ja haaste tälle päivälle kuuluupi näin:
Kuva jostain mitä tarvitset joka päivä

Yllättävää varmaan kuulla tää (taas) :D Mutta tarvitsen Jeesusta joka päivä :) En oikeasti selviäisi edes nanosekunttia ilman Häntä ♥ Tarvitsen Hänen läsnäoloa, rakkautta, opastusta, apua ja juttelua Hänelle (eli rukousta)!

Tarvitsen mun kakkuloita (eli silmälaseja). Ilman niitä mulle tulee pää kipeeksi ja näenki kyllä vähä huonommin :P

Tarvitsen hammasharjaa, hammastahnaa, hammaslankaa ja suuvettä päivittäin kahdesti :) Pysyy hampaat kunnos ;)

Tarvin rasvoista ainaki naamarasvaa, silmänympärysrasvaa, käsirasvaa ja huulirasvaa päivittäin. Naamarasvaa kahdesti päivässä, käsi- ja huulirasvaa iltaisin. Deodoranttia tarvin päivittäin. Ja naamanpuhdistusaineita kahdesti päivässä, aamulla ja illalla :)

Tää tulee varmaan tosi yllätyksenä :D Mut mä tarvin myös vaatteita päivittäin! Täälä ku ei aivan kehtaa, viitti tai tarkene kävellä alasti :D Tähän samaan voin liittää myös, että tarvitsen joka päivä VÄRIÄ! Vihaan mustaa, joten mun vaatteet on värikkäät :)

Vitamiinit (+ lääkkeet) on tärkeitä ja käytän niitä päivittäin! Kelloa tarvin joka päivä, että tiedän mitä kello on :D Vessapaperikin (tai niinku sitä kutsun asspaper) on hyvin tarpeellista! Ei olis kivaa jos sitä ei olis :P Ja tottakai Jokinen ja tyyny (+koko sänky) on tarpeellisia, koska tarvitsen joka yölliset unetkin :D Ja tuola taustalla kuvassa näkyy jos tarkasti katsoo, lamppu. Eli tarvitsen valoa, koska inhoan pimeää :P

Mä tarviin päivittäin hymyä! Ilman hymyä, päivä on pilalla! Ihan sama kuka hymyilee, mieluiten tietenki KAIKKI :)

Ja tarvitsen mun raamattua, koska sieltä saan luettua Jumalan sanaa :)

2 kommenttia:

  1. Voi mun pitäis kans oppia pitämään mun hampaista hyvää huolta!!

    VastaaPoista
  2. No mulle se hammaslääkäri sano et mulla on tosi hyvässä kunnossa hampaat, mutta paikoittain oli ientulehdusta :( sen pystyy kuulemma estämään käyttämällä päivittäin hammaslankaa jokaiseen hammaskoloon :) Mä oon siitä asti käyttäny sitä vaikka tuliski verta :D Kyllä se kuulemma lakkaa sitte ku ikenet ei enää oo tulehtuneet. Ostin vähä parempaa lankaaki, ku toi Pirkan oma oli ihan hirveää! Katkeili ja halkeili ja jäi hammaskoloihin kiinni :( Nyt on kunnon "pieniin väleihin"-tarkotettu lanka :)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)