maanantai 6. helmikuuta 2012

Tänne haluaisin mennä

Tämän päivän haaste kuuluu näin:
Kuva minne haluaisit mennä


Tapani mukaan, en osaa valita vaan yhtä kuvaa, joten niitä on useampia :D En oo matkailija tyyppi, joten mulla ei kovin paljon sellasia paikkoja oo, mihin olisin valmis lähtemään 8) Mutta tässä on ehdoton TOP 4-6 :D


Turun Caribia -kylpylässä oon kerran käyny Heidin ja Miian kans ja sielä oli niin hauskaa, että haluaisin sinne uudestaan samassa porukassa tietty ♥





Disneyland on aina ollu mun unelma lomakohde! Haluaisin käydä Pariisin Disneylandissä ja Amerikassa :)




Kolmårdenin eläinpuisto (Ruotsissa) on myös sellanen paikka missä haluaisin käydä! Haluaisin käydä Kolmårdenin safarilla ja ostaa päivä delfiinien kanssa -loman :D Oon aina halunnu silitellä delfiinejä ja uida niiden kans ♥



Universal Studio Park on kans yks paikka, missä oon aina halunnu käydä! En oo varma onko Orlando ja Florida sama paikka :D mut jos ei oo, niin haluaisin käydä kummassakin! Oon jo pikkutytöstä asti halunnu nähdä miekkavalaiden esityksen :) ♥

Mä veikkaan, etten koskaan pääse käymään noista missään :( tai korkeintaan Turun Caribias, mutta saahan sitä unelmia olla :) 

2 kommenttia:

  1. Orlando on Floridassa niin sama paikka :p Ja oon käyny tuolla Universal Studiossa. Siellä oli tosi kivaa! Se oli niin iso ja hieno paikka. Jos joskus pääset käymään niin suosittelen lämpimästi!! :)

    VastaaPoista
  2. Okei, kiitos tiedosta Luisa :) En oo koskaan ollu hyvä maantiedossa ja en sitte jaksanu ottaa selvää xD Mut hyvä että sä tiesit :) Nyt oon taas yhden asian viisaampi :) Voi vitsit, oli kyllä varmasti hieno kokemus! Mäki haluun sinne joskus ♥

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)