torstai 23. helmikuuta 2012

This makes me sad

Tämän päivän haaste on inhottava, koska se on tälläinen:
Kuva joka tekee sinut surulliseksi

En halua tulla surulliseksi :( No, tässä kuitenkin kuvat ja tiedän, että nämä kuvat tekee myös mun äidin surulliseksi :(

Kuvissa on Minni-kissa, joka oli enemmän ku kissa. Minni oli enkeli ♥ Tuun surulliseksi näistä kuvista siksi, koska Minni on jo kuollut ja mulle tulee aina ihan tajuton ikävä Minniä ku nään siitä kuvia tai puhun siitä :'( Minni aina lohdutti ku oli paha olla ja ku en saanu nukuttua, se tuli mun vatsan päälle tai naaman viereen kehräämään ja nukahdin aina sen kehräykseen ♥ Minni oli kaikkea mitä kissalta voi ikinä toivoa ♥ Sydämeen jäi suuri aukko Minnin kuoleman takia :'(




2 kommenttia:

  1. Lemmikistä tulee perheenjäsen, jota kaikki rakastavat. Ja kun sen menettää, tuntuu, ettei vaan jaksa.
    Mulla oli nuorempana koira, jonka nimi oli Anu. Muutin sitten kotoa pois ja Anu jäi mun isälle ja äidille. Kävin usein kotona ja aina Anu muisti mut. Se tuli vastaan häntä heiluen ja illalla tuli viereen nukkumaan. Se lohdutti, kun oli paha olo.
    Sitten Anu täytti 13v ja sille tuli kohtusyöpä, joka saatiin leikattua pois, mutta kunto laski koirallani ja sitten tuli päivä, kun Anu nukkui pois:( Muistan, kun isäni soitti mulle ja kertoi, että Anu on kuollut. Se oli surullinen päivä:( Tuntui, että siitä ei pääse yli. Joten tiedän täysin, miltä susta tuntuu.
    Mutta kun siitä pääsee yli, niin jää kauniit muistot<3
    Voimia<3

    VastaaPoista
  2. Totta puhut! Se on niin kamalaa kun rakas lemmikki kuolee :'( Mäkin muistan kun isä soitti Heidille että Minni on jouduttu lopettamaan. Ku Heidi soitti mulle, multa lähti jalat alta, koska järkytyin niin pahasti :( Olin sillon Ison Omenan Tiimarissa. Mutta tosiaan, kauniit muistot Minnistä jäi ♥
    Kiitos Maija ja voimia sullekkin ♥

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)