lauantai 25. helmikuuta 2012

Tuskaisaa ja onnellista

Päätin tehdä tänään 2 haastetta kerralla, koska tuli taas niin "surullinen" ja negatiivinen haaste, että haluan keventää sitä vähän kivemmalla heti perään :) Mutta tämän päivän ensimmäinen haaste kuuluu näin:
Kuva tuskallisesta muistosta

Tuskallisia muistoja on jokaiset kerrat ku sydän on särkyny jonku jätkän takia tai ns. ystävän takia. Oikeastihan ystävät ei aiheuta sydämen särkymistä, mutta mulla on ollu paljon ystävyys-suhteita, joiden oon luullu olevan ystäviä, mutta oon huomannukki, että ne on jotain ihan muuta :(

Tuskallisia muistoja on myös koulusta, jossa mua tosiaan kiusattiin yhteensä 6 vuotta :(

Ja yksinjääminen on myös aiheuttanu mulle tuskallisia muistoja :(

Sitte toiseen haasteeseen, joka kuuluu vähän mukavammin, eli näin:
Kuva onnellisesta muistosta

Jokainen muisto Miian ja Heidin kanssa on onnellinen ♥ :)
Varsinki muistot ku oltiin Heidin ja Miian kanssa Turun Caribia-kylpylässä vuonna 2009 :D Oi että meillä oli hauskaa ♥





♥ Onneksi ollaan BFF eli BEST friends forever ♥ :)

2 kommenttia:

  1. Mullekkin on aika tuttua tuo ystävyyden pettäminen, mutta onneksi on hyviäkin ystäviä ja niitä pitää muistaa arvostaa :)

    VastaaPoista
  2. Niitä harvoja ystäviä mitä mullaki on, oppii arvostamaan paljon enemmän, ku ennen on joutunu pettymään. Joten pitäis kai kiittää pettureita ;) Oon oppinu sen, että kaikki ei ansaitse mun ystävyyttä :) Ainoastaan ne jotka on mulle samanlaisia ku mä niille ♥

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)