tiistai 27. maaliskuuta 2012

Huutonettiin tavaraa

Mun on pitäny jo kauan laittaa parit kengät huuto.netiin, mutten oo vieläkään saanu aikaseksi :P Tänään päätin, että nyt laitan ne :) Pitää saada rahaa uuteen kevät takkiin ku vanhat on pieniä ja uudet rintsikatki olis aika kova sana :D Vanhat ku on sellasen noin 3 vuotta vanhat :D Lisäksi ne kyllä alkaa jo hajota :( No, joka tapauksessa.. Laitan tähän kuvia kengistä jotka myyn ja linkit kyseiselle sivulle, mistä ne voi käydä huutamassa, mikäli haluat ne itsellesi :) Huutoaikaa on 14 päivää ja "aika alkaa" tästä päivästä :D Huuto.net:iinhän on helppo rekisteröityä ja huutoja on helppo tehdä :)

Mä rakastan näitä molempia kenkiä, mutta Puman kengät oli liian isot. Tilasin pienemmät, jotka on mulle nyt sopivat, mutten enää ehtiny palauttamaan näitä isompia, ku olin liian hidas :P Palautuspäivä meni umpeen.. Korkkarit taas on ihan super ihanat, muttei yksinkertaisesti vaan sovi mun jalalle :D Ostan joka kesä korkkarit enkä ikinä pysty pitään niitä :D Tänä kesänä en enää aio ostaa korkkareita! Ostan vaan tennareita :)
Mutta Puman kenkiä pääsee huutamaan TÄÄLTÄ
ja korkkareita TÄÄLTÄ












2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)