perjantai 30. maaliskuuta 2012

Hyväntuulen musiikkia ♥

Ajattelin (taas) laittaa tähän muutaman biisin joista mulle itelle tulee hyvä mieli :) Ja koska en taaskaan oo mitään järkevää puuhaillu, niin ei oikeen silleen oo mitään järkevää kerrottavaakaan :D Paitsi yks päivä sain tilin H&M:lle ja tottakai mun oli pakko tilata sieltä kaikkea :( "Voi ei" :D Niinku äiti sano kuullessaan tästä :D Ens viikolla varmaan tulee eka paketti :) Tilasin vaikka mitä, mut tiedän et niistä varmaan 80% lähtee takas, niin ei se haittaa 8) Mutta nyt niihin biiseihin :) Toivottavasti teille tulee yhtä hyvä mieli näistä biiseistä, kun mulle tulee :) ♥

Ku katon tätä alla olevaa videota, mulle tulee aina hymy kasvoille ja tuun hyvälle tuulelle :) Tähän on niin ihanasti koottu eri videoista se tunnelma, minkä rakkaus saa aikaan :) Lisäksi biisissä on tosi hyvät sanat!


Tässä taas on tosi hyvät ja piristävät sanat :) Videossa on sanat, jos haluaa samalla lukea niitä ku kuuntelee biisiä :)


Tää on tällänen vähä hemppis-biisi :D Mut musta olis vaan niin ihanaa, jos joku joskus ajattelis musta niinku täs lauletaan: "kun näen kasvosi, en muuttaisi sinussa mitään, koska olet niin ihmeellinen tuollaisena kuin olet" :) Kaunis rakkauslaulu! Ja tästäkin tulee hyvä mieli :)


Ja tottakai tää mun biisi :D "joku päivä prinssini tulee!" :D Pakko se on uskoa 8) Koska tuossa videossa näytetään mun prinssi :DD


Ja sitte vielä yks mun lempi artisteista, Selena Gomez.. Tää on ihana biisi! Toivottavasti jonain päivänä voin tämän laulun sanoin sanoa: "en ole kauneuskuningatar, olen vain kaunis minä" :)


Mikä oli sun lemppari? :) Tai jos sä tiedät jotain hyväntuulen musiikkia, niin linkitä kommenttiboksiin :) Hauskaa viikonloppua kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)