tiistai 20. maaliskuuta 2012

Jos olisin miljonääri...

Tässä tämä postaus nyt vihdoin tulee, mistä oon puhunut, eli kuvia mun unelmista :)
Jos mä olisin miljonääri ja saisin ostaa kaikki mitä haluan, niin ostaisin ainakin nämä..

Kaulakorut
Naisella ei voi koskaan olla liikaa koruja :D Tässä on koottu koruja, mitkä mä ostaisin, mikäli mä olisin miljonääri :) Kuvassa on paljon Disney Couturen koruja! Suomestahan niitä ei tietenkään saa, joten joutuisin lähtemään Amerikkaan niitä ostamaan :D Onneksi mulla olis rahaa, jos olisin miljonääri :D Mun lemppareita on keskimmäinen Bambi ♥ alavasemmalla oleva sydän missä on Jeesus ♥, sen vieressä oleva rusetti joka on Disneyn, sekä Lumikki-riipus ylhäällä.


Korvikset
Mä rakastan korviksia ja hamstraan niitä aina, vaikka mulla on niitä muutenki paljon :D Mulla on kuitenki vaan muutamat hopeiset korvakorut, kultaa ei löydy ollenkaan ja timantteja ei oo yksissäkään! Siispä, ostaisin timanttikorviksia, pinkkejä safiireja, topaaseja, safiireja ja ametisteja! Mä rakastan topaaseja, sekä sinisenä että pinkkeinä ja safiireja pinkkeinä :) ♥ Kuvassa on mm. Disney Couturen, Louis Vuittonin ja Chanellin korviksia. Jos valitsisin muutaman lempparin, niin ne on: ylhäälä vasemmalla olevat Lumikki-korvikset, keskellä olevat rusetti-korvikset jossa on sydän keskellä, oikealla ylhäällä olevat kanariankeltaiset sydän-timanttikorvikset, sekä Helinä-keiju korvikset ja niiden alla olevat ristit.


Rannekorut
Rannekoruja mulla on oikeasti kaikista vähiten (tietenki kellojen jälkeen). Tässäpä niitä kuitenkin on aika runsaasti :D Mutta jos kerran olisin miljonääri, mulla olis rahaa ostaa nää kaikki 8) Mä rakastan blingiä, kuten on varmasti tullut jo selväksi :D Tässä on koottu ihania rannekoruja, joissa on timanttia tai jotka on merkkien tekemiä. Kuvassa on mm. seuraavia merkkejä: Disney Couture, Guess, Louis Vuitton, Baby Phat. Ostaisin oikeasti kaikki noi, jos olisin se miljonääri :D Mutta jos pitäis valita muutama lemppari, niin ne on toi iso pantteri, jossa on muuten timantteja ;) sitten toi kullanvärinen Baby Phat, jossa on vaaleanpunaisen sydämen keskellä Baby Phatin ihana kissa-logo, Noi kaikki risti-rannekorut ja noi ihanat värikkäät luomukset, joista mm. toi iso oikealla alhaalla oleva, on Louis Vuittonin :D


Sormukset
Oon aina sanonu, että "niin paljon kauniita sormuksia ja niin vähän sormia joissa käyttää niitä!". Siispä, kuten näkyy, löysin taas niin paljon hienoja sormuksia. Mulla ei tosin oo lähellekkään noin montaa sormea :D Mutta tässä on monia sormuksia, jotka ostaisin, mikäli olis rahaa! Yks ehdoton lemppari on toi kultainen rusettisormus, jossa on sydän keskellä. Se on Disneyn sormus ja tottakai Lumikin ;) Ristisormuksista valitsisin ametistisen sormuksen, joka löytyy ison kultaisen perhossormuksen yläoikealta :) Suomesta ei löydy noin hienoja sormuksia, tai en mä ainakaan oo löytänyt, mutta miljonäärihän pääsis matkustelemaan ;) Lisäksi ostaisin äidille tuosta sormuksia ;) 


Kellot
Kelloissa mun maku ei onneksi oo hirveen kallis. No, löytyyhän tuosta alta toki kalliitakin, kuten Esprit, Guess ja Juicy Couture, mutta mun ehdottomat suosikit, kuten kuvasta näkyy, on noi Jet Setin Addiction-kellot, joita saa ihanissa väreissä! Multa löytyy 1 kullattu Guessin kello ja yks Jet Setin pinkki ilman kiviä, sekä O.N.E.:n hopeanvärinen bling-kello ja muutama halppis kopio Jet Setistä. Jos mulla olis rahaa, ostaisin kaikki alla olevat kellot, koska musta ne on niin ihania, etten osaisi valita vaan muutamaa :D Jet Setillä on niin ihania noi värikkäät kellot, joissa on blingiä ja väriä. Voiko siis kellolta enää enempää toivoa? :D Lisäksi jokaisessa värissä on läpinäkyvä ja ei-läpinäkyvä versio, joten jokaista väriä saisi ostettua 2 kpl ;) :D Noista kuitenkin ihan ehdoton lemppari on tuon keskimmäisen kellon vasemmalla alla oleva pinkki kello, jossa on sekä reunoilla blingiä, että kellon sisällä, numeroiden tilalla olevissa pisteissä. ♥


Korkokengät
Mä RAKASTAN korkkareita ihan ylipaljon! Ongelma on kuitenkin, etten osaa käyttää niitä :( Joka kevät mä sanon, että haluan kesäksi jotkut super ihanat korkkarit ja sit ostan sellaset, mutten käytä niitä :D Mua alkaa ihan tajuttomasti särkemään jalkoja, jos pidän korkkareita :( Mutta, koska tämä on unelma-postaus, niin mä unelmoin ja siispä pystyisin ja osaisin käyttää korkkareita ja niinpä tässä on kaikkia ihania korkkareita joita ostaisin ♥ Mä rakastuin näihin kaikkiin, mutta jos pitäis valita lempparit, niin noi Paavo Pesusieni kengät ja Niken nilkkurit jotenki vaan sulatti mun sydämen ♥ No joo, Paavo Pesusieni on muutenki sulattanu mun sydämen :D Joten oliko yllätys että valitsin ne lemppareiksi ;)


Kengät
Nää on jo vähän realistisemmat, koska mä RAKASTAN myös tennareita ja balleriinoja ja niitä mä oikeasti myös käytän ;) Näistä ostaisin jokaiset parit, sillä nää on niin ihania!! Jos nyt kuitenkin pari lempparia valitsisin tästä, niin noi Niket, jotka on keskellä kultasena ja ylävasemmalla hopeana sekä noi ihan ylimmät oikealla olevat, joissa on oikeita Swarovskin kristalleja ♥ lisäksi toi siipi, joka on jo noinki aivan ihana, nousee myös ylös, niin että kengät saa kunnon siivet ;)


Laukut
Mä en oo niin hirvee laukku-hullu. Mä tykkään laukuista ja ostaisin niitä jos olis rahaa, mutta mä en tykkää vaihdella laukkuja. Mulla on aina yks iso laukku jota käytän ja sit pari pientä, mitä käytän esim. lähikauppaan mennessä. Mutta jos mulla olis rahaa, ostaisin nämä seuraavat laukut, joita käyttäisin aina ku edellinen on hajonnu :D Mä tykkään Guessin laukuista, mutta en netistä löytäny yhtään sellasta, minkä ostaisin. Sen sijaan, mä rakastan Juicy Couturen laukkuja, joista kyllä löysin, kuten kuvasta näkyy, monen monta laukkua :D Jos kuitenkin valitsisin tuostakin yhden lempparin, niin se on ehdottomasti toi Louis Vuittonin keskimmäinen multicolourin niittilaukku ♥ Se on vaan niin hieno ja tyylikäs! Normaalisti mulla ei olis noista mihinkään varaa, varsinkaan Louis Vuittoniin, koska ne maksaa siinä tonnin molemmin puolin, mutta yleensä juurikin sen tonnin isommalla puolella :P Miljonäärinä kuitenkin sellasen ostaisin, vaikka muuten en laukkuun IKINÄ laittais noin paljon rahaa :D


Mekot
Mä RAKASTAN mekkoja, jos joku ei sitä vielä tiennyt :D Olisin oikeasti löytäny tähän miljoona tsiljoona mekkoa, mutta yritin vaan muutamia napata. Multa löytyy kaapista 28 mekkoa, mutta silti haluan lisää :) Jos olisin miljonääri, niin joutuisin ostamaan TOSI ison talon, että mun kaikki mekot mahtuis sinne :D Laitoin jo yks päivä tänne postaukseen paljon mekkoja, jotka oikeasti ostaisin joka ikisen, jos mulla olis rahaa, mutta tähän postaukseen päätin ottaa ihan tosi arkisia mekkoja :) Alta olevasta kuvasta löytyy mm. Espritin ja Juicy Couturen mekkoja. Jos tästäkin valitsen pari lempparia, niin ne on ihan vasemmasta laidasta ylhäältä löytyvä yksiolkaiminen keltainen mekko, sen vieressä oleva vaaleanpunainen tyllimekko, pinkki mekko jossa on rintojen kohdalla mm. lilaa ja oranssia, sekä sen oikealla puolella oleva vanhan roosan värinen olkaimeton mekko jossa on glitteriä, rusetti ja tylliä, eli kaikki mitä rakastan ♥


T-Paidat ja huivit
En jaksanut ruveta laittamaan kuvia vielä housuista ja hameista, joten saatte nyt tyytyä vaan t-paitoihin ja huiveihin, jotka on kaikki Disney Couturea. T-paitoja tulee käytettyä arkisin paljon, joten kyllä mä noitakin käyttäisin :) Jos nyt tostakin jotain lempparia valitsisin, niin oikealla raunassa oleva Lumikki-huivi, samaan sarjaan kuuluva pitkähihainen (joka ei kylläkään oo t-paita) joka löytyy huivin yläpuolelta, sekä niiden alapuolella oleva harmaa lepakkohihainen paita ja kaikki pinkit paidat :)


Koriste-esineet
Tottakai mä ostaisin Willow Treen enkeleitä ja muita koristehahmoja. Nää on niin hienoja ja ihania :) Ostaisin kaikki, mutta valitsen taas muutaman lempparin, joita on: lammasta halaava nainen keskellä alhaalla, enkeli joka makaa kiven päällä, kaikki rasiat, hevosta halaava tyttö-taulu, sekä tyttö joka pitää kissaa sylissä (rasioiden alla).


Se oli sellainen päähänpisto-postaus :D Tein noita kuvia yhteensä melkein 2 viikkoa 8) Piti ettiä sopivia kuvia, tehdä niistä kollaasit ja välillä piti muokata kuvia että ne sopi kollaasiin jne.. :D Ei ollu mitään ihan nopeaa puuhaa, mutta tykkäsin tehdä niitä :) Olisin keksiny tähän vielä monen monta muutakin "kategoriaa", mutta en yksinkertaisesti enää jaksanut tehdä lisää :D Toivottavasti tykkäsitte tästä :) Ja jos joku haluaa tehdä omaan blogiinsa samanlaisen, niin olkoon vapaa tekemään ;)
Ai niin ja pakko vielä tähän loppuun sanoa, että en oikeasti haluaisi olla miljonääri, koska raha ei tuo onnea! Tosin ei sen puutekaan nimimerkillä kokemusta löytyy :P Mutta en silti haluaisi olla miljonääri :) Mun unelma on, että olis sopivasti rahaa, ei liikaa, eikä liian vähän. Sen verran, että tulis hyvin toimeen ja jäis vähän ylimäärästä että vois shoppailla tai laittaa säästöön ;)

Tähän loppuun laitan vielä noista kollaaseista pikkukuvina isommat, eli normaalikokoset versiot, joita klikkaamalla näet kuvat normaalikokosena, eli sen verran isompina, että näkyy paremmin :)


3 kommenttia:

  1. Aaaa ihania kaikkiaaaa <3 Etenkin tuo ensimmäinen laukku jäi nyt suureksi haaveeksi :D Ja kyllä noissa koruissakin... etenkin kruunukorut! Do want...

    VastaaPoista
  2. Vau sulla on kyllä menny kauan näitä tehdessä! Noi kaikki korut on niin älyttömän hienoja :) Mä oon kyllä ite tosi laukkuihminen ja mä taas panostaisin ennemmin laukkuun kun johonkin vaatteeseen :p Ja mulla on yks Juicy Couturen laukku ja oon tosi onnellinen siitä <3 se on musta. Meinasin ostaa vaaleanpunaisen, mutta se myyjä varoitti mua tosi paljon että se menee likaseks eikä saa puhtaaks niin ostin mustan kun se on käytännöllisempi mutta sekin ihana!! Ja se ei ihan niin kallis ollu kun ostin sen Jenkeistä outlet myymälästä :p

    VastaaPoista
  3. Shaqu, kruunukorut on kyllä niin mageita ;)

    Luisa, voi mäki haluun Juicyn laukun! Niitä ei vaan oikeen Suomesta saa, paitsi huuto.netistä, mut sieläki ne on TOSI kalliita ja just jtn mustia tai ruskeita :( Kumpikaa niistä ei oo mun väri :P Mun laukun pitää olla pinkki tai keltanen ja mikään muu ei kelpaa :D Mulla oli hopeanvärinen Guessin laukku joka oli hieno, mut ei se kuitenkaa ollu mun väri :(

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)