torstai 22. maaliskuuta 2012

Oravat palasivat pihamaalle

Tänään on ihana päivä :) nimittäin ne ihanat, söpöt ja lutuiset oravat, Vilkas ja Lady ovat palanneet pihamaalle :) Tälläkin hetkellä, kun kirjoitan tätä, ne juoksentelee naapurin aidan päällä ja puissa toistensa perässä ;) Pian tulee pikkuisia oravia ♥ Tuitui!! :D Ikävä kyllä pihalla alkaa tuleen niin pimeää, ettei enää kauaa näe niiden juoksenteluja :( Mä voisin oikeasti katsella oravia vaikka kuinka kauan ♥ Ne on niin ihania ja mielenkiintoisia eläimiä :) Ei liene kenellekkään jäänyt epäselväksi, että mä RAKASTAN eläimiä ♥ Enkä oo ikinä ymmärtäny, miten jotkut ei tykkää eläimistä.. Se ei vaan mahdu mun päähän! En nyt halua kenenkään mieltä pahottaa, ei se sitä tarkota, et olis huonompi tai et mä en tykkäis ihmisestä, joka ei tykkää eläimistä, mut mä en vaan ymmärrä heitä :) Turkisten käytöstä jätän sanomatta, koska jokainen varmasti tietää mitä mieltä siitä oon ;) Mutta takaisin oraviin :D Talven aikana näin Vilkkaan vaan kerran :( Ette voi uskoa miten kamala ikävä mulla sitä pikkuista otusta oli :D Voi kuulostaa oudolta, i know, mutta sen touhuja on vaan niin ihana seurata :) No, nyt Vilkas on tuonut mukanaan Ladyn, tyttö oravan, johon se on ihastunut ;) Rakkautta ilmassa! Oon niin ilonen että kevät on tullu ♥ Kevät on rakkauden aikaa, koska linnut, oravat, peurat, hiiret, puput ja kaikki muut metsän eläimet lentelee/juoksee onnellisina pariskuntina, kunnes niistä tulee oikea perhe :D Tiedän että oon kattonu liikaa Disneyn piirrettyjä ;) Mut eikö se muutenki mee noin :D Mistä sitä tietää vaikka mäki löytäisin jonku ihanan prinssin ♥ Se on Jeesuksen käsissä se ;) Ja eikös hyvää kannata odottaa ;) Sitä odotellessa laitan teille kuvia, jotka on aika huonoja, koska ne on ikkunan läpi otettu :P

"Mikä ihmeen nauha tuos on?"

Tää on epäselvä, mut oli pakko laittaa tää tänne ku tää on niin hauska kuva :D Yritin vähä kirkastaa sitä ku se oli hirveen synkkä :P

Siellä se on piilos :D Taisin jäädä kiinni paparazzailusta ;)

Tuos aidalla on ilmeisesti tosi kiva juosta :)


*Nuuh*

3 kommenttia:

  1. Vau tosi onnistuineita kuvia sait! :)

    VastaaPoista
  2. Ne on kyllä niin söpöjä <3 Toivottavasti ne pörrää täälä taas useemmin niin saan kuvailla niitä 8)

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)