keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Ihanat oravat Lady ja Vilkas

Vaikea arvata mitä tämä postaus pitää sisällään 8) Haha :D Mä oon vaan niin tykästyny oraviin ja varsinki niihin, jotka asustelee tässä jossain meidän lähellä :) Eli Lady ja Vilkas ;) Löysin tietokoneeni ja kamerani kätköistä oravien kuvia, joten laitan ne tänne että voitte niitä pällistellä :) Toivottavasti ette kyllästy mun rakkaisiin oraviin ♥ Ne kun on niin ihania että en voi olla kuvailematta niitä. Anteeksi vain :D Ai niin ja hyviä uutisia (tai huonoja niille jotka ei jaksa enää mun orava-buumia) nimittäin Lady on selvästi pieniin päin ;) Eli tänäkin kesänä saadaan ihastella pikku oravia, mikäli kaikki menee hyvin ♥ IHANAA!! :) Mutta nyt niihin kuviin...
Osa kuvista on vähän epätarkkoja (ikkunan läpi ku oon ne ottanu) mutta älkää välittäkö :)

Mä yritän aina saada kuvia oravista ku ne juoksee/hyppää, mut ne on kauhean nopeita :D Tässä nyt kuitenki jonkunlainen kuva ku Vilkas juoksee :)

Vilkas :)

Lady on välillä vähän kiukkusen näkönen, mutta sillä onki poikaset masussa, joten se sallittakoon 8)


Kysyin Heidiltä: "Miltähän tuntuu olla pää alaspäin ku on vauvoja mahassa?" :D Lady sen tietää.. Mut se ei kerro sitä mulle :D Se esittää ujoa ;) :D


Hihi 8)

Epätarkka, mut ku sillä oli niin ihana asento 8) ylisöpö!

Tuleva mamma ♥

*poing* Lady juoksee naapureita karkuun ku ne just meni pihan poikki 8)



Kattokaa nyt tota masua ♥ En malta odottaa et ne pikkusetki alkaa juoksennella täälä ♥

Nälkä yllätti :)

*mums mums*

Lady raasu puussa.. Kattelin sitä ja otin kuvia ja sanoin Heidille, et Ladyllä on varmaan supistuksia ku se näyttää ihan siltä niinku sen masua kipristäis :D

Kattokaa ny :( vooi raasua ♥



Miksköhän Ladyllä on aina niin kamala kiire joka paikkaan :D





♥♫♪♥

Vilkas juoksee ♥

Hihhih :D Näyttää niinku Vilkas olis vääntämässä torttua :D

Vilkas ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)