maanantai 23. huhtikuuta 2012

Lisää haastetta elämään

Mä rakastan tehdä näitä haasteita ;D Löysin taas uuden haasteen ja päätin tehdä sen 8) Toivottavasti jaksatte lukea näitä ;D

LAPSUUS 

Millaisessa talossa asuit lapsena?
Vaaleanpunaisessa puutalossa 8)

Kuinka monta kertaa olet muuttanut? 
6 kertaa

Kuinka iso piha oli lapsuuden kodissasi? 
Sopiva :)

Oliko teillä koskaan puuhun rakennettua "leikkimökkiä"? 
Eipä kyllä ollu :D

Olitko pirteä ja iloinen lapsonen? 
Olin juu :) ja oon vieläki :D

Vietitkö mielestäsi onnellisen lapsuuden? 
Perheen ja ystävien kanssa kyllä. Koulussa olin erittäin onneton!

Haluaisitko palata johonkin tiettyyn vuoteen?
Enpä kyllä :D

MENNEISYYS

Mitä teit 6 tuntia sitten?
Heräsin :D

Mitä joit viimeksi?
0,5l vettä just ennen nukkumaanmenoa ;D En silti heränny yöllä vessaan :D

Koska nauroit viimeksi kunnolla?
Jaa, on siitä hetki aikaa, muttei kovin kauaa :)

Mitä ostit viimeksi?
Ruokaa vaan :)

Minkä numeron sait viime kokeestasi?
En kyllä muista koska kouluajoista on niin pitkä aika!

Mistä näit viimeksi unta?
En muista tätäkään :D

Kenelle puhuit viimeksi?
Heidille :)

TULEVAISUUS 
Mitä aiot tänään vielä tehdä?
Olla koneella ja kattoo telkkaa :D

Mitä kokeita/muita koulujuttuja sinulla on tulossa?
Ei mitään koska en oo koulussa :D

Mitä aiot ostaa seuraavaksi?
Ruokaa :)

Mitä aiot tehdä viikon kuluttua?
Mennä kattoon Pastoreita Espoon Tuomiokirkkoon :)

Entä huomenna? 
En tiedä vielä :P

Mitä toivoisit tulevaisuudeltasi? 
Onnellisuutta :)

Mikä sinusta tulee isona? 
Oon jo aika iso :D Tavotteena olis vähän pienentyä ;)

RAHA

Kuinka paljon sinulla on käytössäsi rahaa kuukaudessa?
Liian vähän :(

Oletko tuhlari vai säästätkö?
Nooo, eiköhän se liene kaikille selvää että oon tuhlari :D

Mihin mielestäsi tuhlaat rahaa?
Mekkoihin 8)

Osaatko käyttää rahaa fiksusti?
En :(

Oletko koskaan ollut suurissa veloissa? 
No joskus on ollu raha-asiat huonommin, mut en mä suurissa veloissa oo :)

Tiedätkö rahan arvon? 
Tiedän että 10 € mekko on HALPA :D

Jos kaverillasi ei olisi rahaa ja haluaisitte vaikka tilata ruokaa kotiin, tarjoaisitko? 
Ilman muuta! :)

RAKKAUS

Oletko koskaan ollut rakastunut?
Oon rakastunu Jeesukseen ♥

Onko kukaan koskaan sanonut sinulle "Rakastan sinua"?
On :)

Pidätkö rakkauslauluista?
Kyllä :)

Miltä tuntuu olla rakastunut?
Rakkaus Jeesukseen on ihanaa ♥

Sattuuko rakkaus? 
Ei tietenkää :) Täydellinen rakkaus ei satuta ja täydellistä rakkautta saa vaan Jeesukselta ♥

IHMISET

Ketä halasit viimeksi? 
Meidän seurakunnan pastorin vaimoa Kirstiä :)

Ketä haluaisit halata? 
Pastoreiden Jorskia ja/tai Josia ;)

Ketä kohtaan olit väkivaltainen viimeksi? 
Itsepuolustusta jouduin käyttämään kun entinen poikaystävä kävi käsiksi :(

Kenen kanssa on hulluimmat muistot?
Eksän kanssa ja ne hullut muistot on erittäin negatiivisesti hullut :(

Ketä suutelit viimeksi? 
Entistä poikaystävää sillon ku oltiin yhdessä

Kenen kanssa matkustaisit maailmalla?
Miian ja Heidin ♥ äitin ja isän kanssa voisin myös matkustaa ♥

Kenestä ihmisestä olet todella ylpeä? 
Äitistä, isästä, Heidistä, Allusta, Miiasta, Sofiasta, Hannele-tädistä, Saara-mummista, mummasta ja paapasta ja kaikista muistakin sukulaisista ja ystävistä ♥ Rakastan jokaista ja oon ylpeä kaikista heistä ♥

Kenen vieressä nukuit viimeksi?
Jokisen ♥ (unilelu) :D

Kuka on nähnyt sinusta kaikki puolet? 
Heidi, Miia ja äiti ja isä :)

VAATTEET

Käytätkö paljon aikaa siihen, että mietit mitä laittaisit päälle? 
Riippuu mihin oon menossa ja ketä on tulossa :D

Mikä on lempivaatekappaleesi? 
MEKOT ♥

Onko sinulla vaatetta, mitä et käytä muttet tahdo siitä luopuakaan? 
No jotain mekkoja, mut päätin luopua niistä ja ostaa uusia tilalle ;D

Kuinka usein käyt ostamassa uusia vaatteita?
Ai kaupassa? :D Erittäin harvoin! Mutta nettitilauksista ei sitte puhutakkaan ;)

Tuntuuko usein siltä, että joku ihana vaate näyttää hyvältä jonkun toisen päällä, muttei sinun? 
Aina :( Kaikki näyttää muiden päällä paremmilta kun mun päällä!

Stressaatko usein esim. ennen juhliin lähtöä mitä pukisit päälle? 
En :)

Pidätkö hienoista juhlamekoista? 
Mä RAKASTAN kaikkia hienoja mekkoja ♥

Pystyisitkö menemään esim. koulukuvaukseen vaatteilla mitä sinulla on nyt päällä? 
No en ehkä :D Mulla on kotivaatteet päällä :D

SINÄ

Mikä on syntymäpäiväsi? 
16.10. :)

Uskallatko kertoa ristimänimesi? 
Ei mua oo ristitty :) Sara on nimi jonka vanhemmat mulle valitsi.

Kuulutko kirkkoon? 
En. Kuulun Espoonlahden helluntaiseurakuntaan ♥

Oletko ujo vai puhelias? 
Puhelias :D Puhetta tulis enemmän ku ihmiset jaksaa kuunnella ;) Onneksi Jeesus jaksaa kuunnella mua 24/7 ♥

Stressaatko asioista liikaa?
Joskus :(

Mitä haluaisit juuri nyt? 
Jotain hyvää syötävää :D
Tämän saa sit tehdä kaikki jotka haluaa :)

4 kommenttia:

  1. Oot rohkea ku puhut niin avoimesti kaikista asioistas, etenkin uskonasioista! :) -Lapsuudennaapurintyttö :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ :) No, mun mielestä usko ei oo henkilökohtainen asia eikä sitä pitäis salailla :) Siksi puhunki siitä niin paljon! Ja toivottavasti joku joskus lukis mun juttuja ja haluais itekkin tulla uskoon ♥ Koska Jeesushan on maailman paras ja ihanin ♥

      Poista
  2. Näitä on aina tosi ihana lukea ja nousee monesti hymy huulille :) Täytyy kans kokeilla joskus näitä kun ei keksi muutakaan :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ :) Ihana kuulla että näitä joku jaksaa lukea ♥

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)