lauantai 28. huhtikuuta 2012

Mahtava lauantai :)

Tänään oli kyllä harvinaisen kiva lauantai :) Ensin heräsin siihen, kun mun ystävä, joka on ollu sairaalassa mielenterveysongelmien vuoksi, soitti mulle. Hän kertoi, että pääsee pois sairaalasta ja hänellä menee nyt hyvin :) Ollaan joka ilta muistettu rukouksin häntä ja tuntui hyvältä kuulla, että rukoukset on kuultu! Tai tottakai jokainen rukous kuullaan :) Mutta tuntui hyvältä saada kuulla tälläinen rukousvastaus! Jeesus on paras ♥ :)


No niin, sitten toiseen asiaan :) Tänään oli nimittäin Pastoreiden keikka Espoon keskuksen (eli sentin:D ) Nestorissa. No, sanoin Heidille heti ku näin heidän olevan siellä (fb:sta) että "TONNE ME MENNÄÄN!!" :D Ja niin me vaan mentiinki ;) Kaikki muut sielä oli varmaan mua 10 ja Heidiä 15 vuotta nuorempia, mutta ei se niin nuukaa oo :D Sitä paitsi mähän oon henkiseltä iältäni nuorempi ;) :D Haha! Mentiin paikalle ja kaikki istui lattialla. Mun olis tehny mieli mennä eturiviin seisomaan, mutten kehdannu :D No, sitte Pastorit alotti ja pyys kaikki eteen seisomaan.. Arvatkaapa kuka oli heti eturivissä seisomassa ;)
Keikka oli hyvä ja hauskaa oli :) Paras keikka missä oon koskaan ollu!! Suosittelen kaikille, jos ette vielä oo nähnyt, niin menkää ihmees kattoon Pastoreita livenä :)

Välispiikki :D Kaikki muut kuvat oli niin tärähtäneitä (ilman salamaa ku otin), niin laitoin tän :)

Keikka oli lopussa ja ennen viimeistä biisiä, Pastorit lupas, että viimesen biisin aikana eniten/parhaiten joraava saa heidän paitansa (joka normaalisti maksaa 25 €). En kauheesti jaksanu jorata, lauloin vaan mukana ja heiluin musiikin tahtiin. Ihan niinku kotona aina ku kuuntelen Pastoreita :) Paita meni oikeaan osotteeseen, eli Heidin vieressä olleelle tytölle. Sitte Josi ilmotti, että hän haluaa antaa vielä yhden paidan. Sitten hän otti paidan, lähti kävelemään ja toi sen MULLE :O Olin ihan ihmeissäni :D En vieläkään ymmärrä miten mä sen sain :) Mutta tuli TOSI hyvä mieli :) Ajattelin siinä muuten vielä, että vitsi olis mahtavaa ostaa tollanen paita, mutta mulla ei oo rahaa. En oo ikinä saanu mitään tollasta ja oon ihan ihmeissäni vieläki :)
Laitoin heti Nestorin vessassa paidan päälle ;) Mainostin siis koko kotimatkan Pastoreita :) Hihii ♥

Tässä Pastorit päättää kenelle paita menee :)


"And the winner is" :D

Että mikä ilme mulla :D Mut yrittäkääpä ite olla komeiden miesten keskellä ;)

Ilmeellä :D

Täytyy tähän vielä loppuun kertoa, että ku kirjotin tätä, niin meidän alivuokra-Atte tuola alakerrassa piereskeli :D Hahahah :D Sitte ku huusin ja kysyin "pierasitsä?" Niin hän vaan ihmettelee miten mä sen kuulin ;D No joo, väsynyttä läppää :D Mutta oikein ihanaa viikonlopun jatkoa teille rakkaat ♥

2 kommenttia:

  1. Oi, tosi hienoa että sait myös paidan :D Meni siinäkin selvästi oikeaan osoitteeseen :) (ja ihanan paljon vaaleanpunaista sulla päällä <3)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Tykkään pukeutua vaaleanpunaiseen 8) ja keltaiseen :D ja turkoosiin 8) Joo, no ainakin mä arvostan ja rakastan sitä paitaa :D tänäänki laitan sen päälle ♥ :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)