perjantai 25. toukokuuta 2012

333. postaus

Hahaa, nyt on mulla on 333. postaus 8) oli niin hauska luku et piti ilmottaa :D Mä oon aina välillä räpsiny kuvia ihan sikana, mutten oo saanu aikaseksi laittaa niitä tänne :P Hyi mua laiskaa! No, nyt ajattelin laittaa jotain kuvia :) Mentiin terveyskeskukseen viime viikolla, mikä yllätys :D Eihän me käydäkkään sielä ku joka viikko 8) ja huomasin sielä olevan ihanan puun, joka oli täynnä kukkia. Seuraavan kerran ku mentiin, olinki varautunu ja mulla oli kamera mukana :) Sielä mä sitte tk:n vieressä räpsin kuvia varmaan puoli tuntia :D No, ei se väärin oo 8) Mutta tässä kuvat :) Kyseessä lienee (?) kirsikkapuu..

Ps.. Koska mulla tuli näistä kuvista Japani mieleen.. Sielä kun on paljon kirsikkapuita :) Kuulemma :D niin haluan lähettää ihanaakin ihanimmille Japanissa käyneille/asuneille sukulaisilleni PAAALJON terkkuja ♥ Olette ihania :)






Mötikällä on nälkä 8)

Sielä se ryystää mettä :) Voooi ♥



♫ Alla kirsikkapuun, ei voi olla kukaan muu, siellä Sara kameran kans on :D ♪










Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin päätän tämän ja suuntaan matkani kohti ruokakauppaa :) Ihanaa viikonloppua jokaiselle ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)