sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Äitienpäivä 2012

Oikein hyvää äitienpäivää kaikille ihanille äideille ♥

En voi antaa teille kaikille kukkia, ikävä kyllä! Mutta laitan teille kuvia kukista :) Toivottavasti se auttaa asiaa :D Ikävä kyllä en omalle äidillekkään pysty antamaan kukkia, koska äiti asuu niin kaukana :( Vaikka äiti asuukin kaukana, on hän mun sydämessä joka hetki, eli aina mun kanssa ♥ 


Sanoin Heidille yks päivä, että meidän äiti on vähän niinku Muumi-mamma :D Ei yhtä lihava tietenkään! Meidän äiti on hoikka :) Mutta äiti on siinä mielessä niinku Muumi-mamma, että äiti on aina auttamassa, häneltä löytyy joka asiaan tietoa ja taitoa, hän ei koskaan suutu ja hän on lempeä ja rakastava ♥ 
Tänään kokouksessa pastorin vaimo Kirsti puhui kauniisti siitä, kuinka äidit tuntevat lastensa tuskat ja kantavat lapsiaan sydämellään joka hetki. Siitä mulle tuli mieleen, miten paljon tuskaa äiti on joutunut munkin puolesta kantamaan. Oli aika, jolloin en suostunut menemään kouluun, mutten uskaltanut äidille kertoa, että syy oli siinä, että mua kiusattiin. Pelkäsin, ettei äiti katso mua enää samalla tavalla, rakastavasti, vaan että hän alkaa ajattelemaan, että mussa on jotain vikaa kun mua kiusataan. Kun vihdoin kerroin äidille, että mua kiusattiin, äiti ei lakannut katsomasta mua samalla tavalla, eikä syyttänyt mua siitä, että mua kiusataan, vaan hän toivoi, että olisin kertonut hänelle heti asiasta, niin hän olisi voinut olla mun tukena ja tehdä kiusaamisesta lopun. Kun mä muistelen meidän äitiä, muistan kaikki ne kerrat, kun äiti lohdutti, äiti halasi, kertoi rakastavansa mua, auttoi läksyissä, teki ruokaa, peitteli mut nukkumaan ja oli läsnä :) En olisi ikinä voinut toivoa parempaa äitiä kun mun äiti on, sillä sellaista ei ole! Oon niin ylpeä, että mulla on niin ihana ja rakastava äiti ♥ Jos mulla on paha olla ja soitan äidille, niin äiti saa aina mun olon paremmaksi :) Ihmettelen usein, miten joku ihminen voikin olla niin viisas ja niin täynnä rakkautta! Niin on isäkin, mutta hänestä voin kertoa paremmin sitten isänpäivänä :) Joka päivä kiitän Jeesusta siitä, että mulla on niin ihanat vanhemmat ♥ Mä toivon, että mä voisin olla jonain päivänä yhtä hyvä äiti lapsilleni, kun mun äiti on ollu, ja on edelleen, mulle ♥

Tässä kaikille äideille kuvia kukista, koska en niitä voi teille muuten antaa. Kukat on myös niille, jotka ei vielä äitejä ole :) Kaikille naisille ♥








2 kommenttia:

  1. Tää muuttuu jokaisella lukukerralla paremmaksi tää teksti :) Sun äiti on yksi hienoimmista naisista ikinä! Ootan sitä päivää kun voin yhdessä oman äitin kanssa olla uskossa ja kiittää Luojaa. Mutta hiljaa hyvä tulee :)

    -Atte

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän hän on :)
      Mä uskon että sekin päivä vielä tulee, että sunkin äiti tulee uskoon! :) Pitää vaan jatkaa rukoilua!

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)