tiistai 1. toukokuuta 2012

Eläimen muotoinen enkeli

Mietin pitkään kerronko blogissani viime aikojen tapahtumista, tai oikeastaan mun voinnista. Päätin kuitenki kertoa yhden asian siitä, koska mulle tuli tästä niin hyvä mieli :) Eli, mulla oli eilen ihan kauheat kivut (lähimmäiset ystävät/perhe tietää mistä puhun, muille en paljasta sen enempää). Olin olohuoneessa, mulla oli tosiaan ne kivut ja itkin siinä. Meinasin lähteä käymään keittiössä, mutten pystyny, ku muhun sattu niin paljon, joten jäin olohuoneen lattialle istumaan. Darin oli juoksemassa ja se jotenki vaistos, ettei kaikki oo hyvin, ja se juoksi mun syliin, katto mua ja oli siinä niin kauan ku itkin. Se tuli mun rinnan päälle ja alkoi hoitamaan mua leuasta samallalailla, kun degut hoitaa lajitovereitaan, ja katto aina välillä mua. Se tuli aivan selvästi lohduttamaan mua ♥ Kivut alko vähä hellittämään ja lopetin itkemisen, niin Darin meni juoksemaan lattialle. Aina ku vähäki liikahdin, se juoksi täysiä mun syliin ja oli siinä niin kauan, kunnes se näki, että kaikki on hyvin ♥ :) Voi kuulostaa tyhmältä, mut mulle tuli siitä niin hyvä mieli ja tuntu et Darin oli tukena, niin kiitin sitä ihan ääneen :D ja annoin sille namun :) Musta on ihanaa, et Jeesus lähettää meille kaikenlaisia pieniä piristyksiä aina ku on paha olla ♥ Mä koin sen niin, että Darin oli ku pienen pieni, eläimen muotoinen enkeli, joka oli mun tukena :)


4 kommenttia:

  1. Ihanaa luettavaa <3 Tietenkin kauheaa että sulla on noin kovia kipuja, mutta tuo Darinin käytös oli niin ihanaa, kyllä ne eläimet vaan tietää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :) Eläimet on niin ihania ku ne tietää tollaset jutut ja sit ne aina lohduttaa :)

      Poista
  2. Voi kun ihana postaus eli hyvä kun teit sen! Mulla kans on kissa äidin luona ja se on ihmeellistä miten ne eläimet vaistoaa jos jokin on huonosti. Ja niinku sanoin niin aivan varmasti se on meille pieni apu taivaan Iskältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kiva kuulla että tykkäsit :) Joo, se on kyllä niin jännä miten eläimet vaistoaa tälläiset asiat :) Onneksi Taivaan Isä on ajatellut ihan kaikkea ja tietää mikä parhaiten lohduttaa ja auttaa ♥

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)