sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Holy HipHop Night Part2

Pastorit on tules, todellakin, ainaki ku katto niiden eilistä keikkaa ;) Holy swag mitä menoa :D Mä oon niin hurahtanu tohon Pastoreiden musiikkiin ♪ ♥ I just love it! No joo, mutta yritän nyt kerätä itseni ja kirjoittaa tätä postausta :D
Eli Miia tuli meille eilen ja lähdettiin äitin ja isän autolla (kun he olivat kylässä) Malmille. Matkan varrelta käytiin poimimassa kyytiin Jonna ja Anna. Navigaattorin avulla päästiin kuin päästiinkin perille Malmille. Miia luki navigaattoria ja mä kuuntelin Miiaa ♥ Toimi ;) Ekat esiintyjät ei oikeen napannu muhun ja Miiaan, joten mentiin autoon eväitä syömään. Siinä tuli sitte taas hankittua monta vuotta lisää elinaikaa, ku naurettiin niin paljon :D Oi voi! GodFM kuunneltiin, koska se on myös tosi hyvä bändi :) Sen jälkeen mentiinki mäkkiin ja sit takas kuunteleen Pastoreita. Vitsi miten hienon keikan ne veti :) Meni ihan kylmät väreet ku koko sali huus yhteen ääneen "Jeesus Jeesus..." :) Wow! Toi on sitä mun tyylistä ylistystä ;) Osuu ja uppoaa :D Tässä vielä vähän kuvia keikalta (GodFM:n keikalla oltiin niin takana, niin kuvia ei tullu otettua). Kuten aina, en nytkää viittiny ottaa salamalla kuvia, joten kuvat on enemmän tai vähemmän tärähtäneitä :D








Kaikki illan esiintyjät tuli vikan biisin aikana lavalle :)



Josilla oli kivat hiukset :) Täs kuvas ne ei vaan näy kunnolla :/




Minä ja Josi :) Oon tosi hehkeenä, ku riehuin eka keikalla ja sit otettiin tää kuva :D ihmettelen vaan, et miten Josi tuoksu niin hyvältä (ja muutenki näyttää niin hyvältä), vaikka hän oli just vetäny keikan ja tuola oli vielä kuuma! :D 

Haha :D Jorski riehuu ;)

2 kommenttia:

  1. Oi vitsi näyttää tosi kivalta!!! No ens vuonna sitten, toivottavasti ne järkkää ens vuonnaki :p viime vuonna nimittäin oli kans tosi hyvä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä uskon että järkkää ku ihmisiä oli niin paljon ja Pike kysy halutaanko ens vuonnaki samanlainen tapahtuma, niin kaikki huus että halutaan ;) Paree siis järjestää :D Mut tuut sit ens vuonna :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)