lauantai 26. toukokuuta 2012

Ihana yllätys

Käytiin (TAAS) eilen ärrällä hakemas H&M:n paketti ja menin ostamaan toista samanlaista Paavo Pesusieni -pinssiä että saan lippikseenki sellasen. Huvikseni sit yritin kääntää sitä rikkinäistä telinettä ja sieltähän paljastuikin ihan uusia pinssejä :D Paavo Pesusienen ilmeitä ja niitä oli 4 kpl ja ne oli vieläpä isompia ku se minkä viimeks ostin :D No tottakai mun oli pakko ostaa se paketti 8) Ja nekin pääsi mun laukkuun. Ai niin ja sitte ku hain postin, niin olin saanu Kiinasta tilaamani Paavo Pesusieni -avaimenperän :) Vaatteisiin silitettävä kuva  tulee ilmeisesti perässä :D

Illalla menin nuorteniltaan, vaikka olinki tosi väsyny. Ja onneksi menin :) On aina niin ihana nähdä meidän seurakunnan mussuja 8) Atte antoi mulle litteän, mutta ison paketin jossa luki, että sen saa avata vasta kotona :D Koko illan mä pähkäilin mitä ihmettä siinä voi olla :D Noo, kun päästiin kotiin, sain vihdoin avata paketin ja sielä oli aivan ihana yllätys ♥ Nimittäin Paavo Pesusieni juliste! Oi mä olin niin ilonen ku näin sen :) Atte on painoalalla töissä, joten hän on ilmeisesti itse painanut julisteen, mikä tekee siitä vieläkin hienomman! Kiitos vielä tuhannesti Atte :)

Tässä on tää Kiinasta tilattu avaimenperä :) En muista hintaa, mut se oli suunnilleen jotai 1,50 € eli ei paha :)

Mun laukku näyttää nyt tältä ♥  Nyt toi alkaa oleen mun näkönen 8) :D Tai Paavon näkönen :D Haha!

Tämän julisteen mä sain Atelta :) Eikö oo hieno!! Salama vaan vähän heijastuu tosta :(

Ja se pääsi samantien mun oveen 8) Se on ku siihen tehty ♥

Ai niin ja siinä H&M:n paketissa oli kaikenlaista, mutta niistä jäi mulle vaan yksi mekko :) Ja siinä Gina Tricotin paketissa jonka yks päivä hain, oli kahdet pyöräilyleggarit. Kuvat tässä..

Tää makso 9,95 €

Nää on kätevät mekon alla, niin ei tarraa reidet yhteen :D Hinta oli 6,95 € / kpl

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)