maanantai 14. toukokuuta 2012

Kauneutta, söpöyttä ja ihanuutta

Ihan ensiksi pakko kertoa, että tänään mulle kävi näin; mun puhelin soi ja joku outo numero soitti. Vastasin ja sielä oli mun entinen työnantaja Anttilasta. Hän kyseli oonko saanut jo kesätöitä ja kun sanoin, etten ole, hän kysyi tahtoisinko mennä sinne kesätöihin :) Jeee :) Pääsen siis Anttilaan kesätöihin! Mä oon sitä miettiny, että pitäiskö soittaa sinne ja kysyä onko siellä kesätyöpaikkoja vapaana, mutten sitten oo muistanu soittaa. Oon innoissani, koska tykkäsin olla sielä tosi paljon töissä :)
Niin ja sitte oon ihan unohtanu esitellä mun uuden hienon kevät takin :) Tottakai se on pinkki 8) Olisin halunnu pidemmän, mutta koska mulla oli vasta nyt rahaa ostaa se, niin pitkiä ei enää ollu. Ainakaa sellasta väriä jonka hyväksyn :D Siispä ostin ton takin mistä alhaalla kuvia ;) Eilen otinki Heidistä kuvia että hän saa uuden profiilikuvan fb:iin. Kysyin luvan ja saan julkasta tääläkin hänestä kuvan :) Siinä näetteki sitten Heidin vauvamasun ♥ Otin siinä sitte mussukoistaki kuvia :D Tänään pitääki taas mennä ottamaan kuvia luontoon :) Mutta tässä on nyt ne kuvat :)

Yritin saada värin näkymään, muttei se oikeen onnistunu :( Tää on kuitenkin ihan pinkki, vaikka vähän tässä punaiselta näyttääkin :)


Ihana kaunis siskoni Heidi ♥ ja masussa oleileva vauveli 8)

Darin on taiteillut pahviin hienon lampaan :D

Enkeli ♥

Tuisku ♥

Ja jälleen Enkeli ♥

Darin ♥

Darin ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)