lauantai 5. toukokuuta 2012

Pikapostaus


Hei rakkaat ♥ Anteeks kun oon vähän pitänyt hiljaiseloa täälä blogissa! Nyt on ollu niin kiire, etten oo ehtiny kirjotteleen! Keskiviikkona tosiaan oltiin kattoos Nälkäpeli ja kumpikaan meistä ei oikeen tykänny siitä. Ei siis iskeny meihin :D Torstaina kävin lääkärissä ja kaupassa ja sit oliki jo lähtö kattoon Battleship leffaan. Siitä mä tykkäsin tosi paljon :) Mielenkiintoinen alusta loppuun, siinä oli mukana myös huumoria ja kivat roolihahmot. Rihanna oli siinä tosi hyvä, parempi ku oletin ;D ja japanilainen kapteeni oli ihan paras! ;) Hyvä Japani ♥
Perjantaina olin labrassa verikokeissa, sit siivosin koko päivän ja illalla nuorteniltaan. Sieltä sit kauppaan ja kotiin. Äiti ja isä tuli kylään ♥ :)
Nyt oon lähdössä Holy Hiphop Night Part 2:seen Malmin Saalemille. Se alkaa klo.19:00 ja sielä on esiintymässä  mm. Pastorit ♥ GodFM ♥ T-Ryhmä
Sinne jokainen joka vaan pääsee :) Luvassa maailman parasta räppiä :)
Ja mainitsemisen arvoinen asia; mä nään MIIAN ♥ Jei :) Ollaan nähty viimeks ennen joulua, eli joku 4-5kk sitte :( Ihanaa nähdä Miia ja tietenki kaikki muut ihanaiset tyttöset, eli, Jonna, Anna, Janica ja Eila :)
Hyvää viikonloppua teille ♥ Muistakaa, että olette ihania ♥

Tässä kaikille mun ihanille ystäville kuva ♥
Suom. Kiitän Jumalaa siitä, ettei Hän luonut ystäville hintalappuja, koska jos Hän olisi niin tehnyt, minulla ei olisi varaa sellaisiin ystäviin kuin te ♥

2 kommenttia:

  1. Voi mua niin harmittaa kun mulle tuli flunssa enkä pääse nyt menemään sinne Malmille :((( Mutta toivottavasti on tai oli hyvät keikat :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi! :( Mä katoinki, etten kyl nähny sua sielä. Mut paranemisia sulle ♥ Toivottavasti sit ens vuonna pääset sinne :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)