maanantai 21. toukokuuta 2012

Väsyneet shoppailijat

Painotan sanaa väsyneet :D Mä sain tänään lääkäriltä kirjeen, mistä siis selvisi, että mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta. Ei siis ihme, että oon aina niin väsyny :P Mutta eihän terveyskeskuksessa voida sairauksia hoitaa, ainoastaan tarkkailla tilannetta ;D Ihmettelin kirjeessä sitä, että lääkäri kirjoitti, että tarkkaillaan tilannetta n. 2 kk. Ööö :D Miks sitä pitää tarkkailla ja kattoa kuinka mun kivut kasvaa, väsymys kasvaa,.. Ku siihen on lääke. Ja tätä menoa mulla ei oo pian enää hiuksiakaa päässä :P Saatikaan kynsiä -.- Nooh, pitää vaan ite soittaa huomenna lääkäriin ja vaatia lääkkeet :) ei sen kummempaa :D Vaadin kilpirauhasen testinki ite, ku äiti alko epäileen mun sairastavan sitä kaikkien niiden oireiden takia.. No siinähän se vika on. Äiti on viisaampi kuin lääkärit ♥ :) Vaikka senhän olen jo tiennyt ;)

Mutta ehkä kerron sitte taas lisää, ku soitan huomenna lääkäriin, että saanko ne lääkkeet vaiko en :D Tai paree olis että saan :) Ei oo kivaa ku sattuu :( Mutta asiasta shoppailuun :D Oltiin tänään Helsingissä. Mun piti saada alusvaatteita ja naamanpesuaineita :D Käytiin Picnic:issä syömässä uuniperunat. Nam :) Suosittelen suuresti! TOSIN, mullehan tuli ihan tajuton vatsakipu ku kastikkeessa oli jotain, mikä ei sopinu mulle :( Kolmen rennien (=närästyslääke) jälkeen maha alko rauhottuun :P Eli jos on sellanen vatsa ku mulla, eli superherkkä, niin en ruokaa suosittele, mut kaikille muille kyllä 8)
Mutta tässä kuvia ostoksista :)

Ostin Heidille tälläsen tosi söpön lintusormuksen 8) Se oli ihan Heidin näkönen :D oli pakko ostaa, ku tää oli VAAN 4,90 €

En löydä yleensä mistään muualta sopivia rintsikoita ku Sokokselta :O Nämäkin sieltä 19,90 € :)

Apoteekista :D Eli apteekista 8) Apua mitäs nää makso :D olisko ollu 9,90 € ja 8,90 € jos oikein muistan :)

Ja Lindexistä kolmet ota 3 maksa 2 -pöksyt :D 7,95 € /kpl (+ yhdet ilmaseksi) :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)