torstai 24. toukokuuta 2012

Yllätys ärrällä

Käytiin eilen ärrällä viemäs H&M:n palautuksia. Olin siinä jonossa, ku huomasin ärrän perimmäisessä nurkassa olevan jonku rikkinäisen avaimenperätelineen. Kattelin sitä ja mikäs se siellä.. Sielä roikku Paavo Pesusieni avaimenperä ♥ Menin heti kattoon sitä ja ku yritin ettiä sille hintaa ja käänsin sitä telinettä, niin sielä oli myös Paavo Pesusieni pinssi ♥ Ooooo :) Arvatkaa miten innoissani olin :D Haha! Joo, tiedän, Sara 25v. on enemmän innoissaan Paavo Pesusienestä ku lapset ;D Menin kassalle kysymään niiden hintaa ja koska ne oli niin halvat, niin ostin ne heti :D Jeeee!! Nyt mun laukku sai vähän uutta Paavo-ilmettä! Tottakai niistä piti kuvat ottaa ;D

Pinssi makso VAAN 1,50 € ja avaimenperä 3,90 € ♥

Ja ne pääs mun laukkuun, tälläisiin asemiin :D

Tänään me jouduttiin lähteen Jorviin ku mulla oli vatsan ultraääni. En saanu syödä 3h, pissata 2h ja juoda 2h ennen ultraääntä. Voin kertoa, että oli yhtä tuskaa mennä bussilla sinne, ku oli kauhee pissahätä. Lisäksi piti vielä juoda ennen aamu seitsemää paljon vettä, ku ultraääni oli 9ltä. Huh! Melkein räjähdin matkalla :D Mutta kiitos Jeesukselle, mä selvisin :) Kannattaa aina rukoilla ♥ Tuloksista ei vielä oo tietoa, mut toivottavasti lääkäri soittelee huomenna :) Nyt meen alas kattoon telkkaa :D Hyvää yötä kaikille ♥


4 kommenttia:

  1. Ooksä raskaana ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo :) Ultraääni tehtiin, koska mulla on ollu hirveitä vatsakipuja :/

      Poista
  2. Auts :(. Nyt heitit pahan.

    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viittaatko edelliseen kommenttiin? :) Ei se haittaa, koska musta ei ollu kuvia itestä :D Joten kysymys liittyi ultraääneen ;) Jos musta olis ollu kuva ja sit olis ollu sama kysymys, niin sit olis kyllä ollukki paha :( :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)