maanantai 25. kesäkuuta 2012

Kukkia sadepäivään

Sain tänään tietää, et mulla alkaa huomenna työt Anttilassa. Sielä samassa, missä olin jouluapulaisena viime jouluna. Jee :) Mulla on siis huomenna, keskiviikkona ja torstaina sellaset vuorot, etten oikeen taida ehtii tänne blogiin kirjotteleen.. Mulla tosin on tehty jo valmiiks pari haastetta, jotka saatan sit käydä julkasees jossain vaihees :) Onpas kivaa mennä töihin, vaikka samalla mua vähä jänskättää, et miten mä jaksan, ku ei toi kilpis-lääke oo viel alkanu vaikuttaan :/ Noh, kyl mä jaksan ku rukoilen :)
Onneks muistin äsken, et mä en oo viel laittanu Pastoreiden cd:tä mun mp3:elle :D vähän olis harmittanu lähtee huomenna töihin ja todeta, ettei voi kuunnella Pastoreita matkalla :P Haha! :D No mut mä lähden tästä nyt kauppaan :) Laitan tähän sadepäivää piristämään "vähän" kuvia kukista (ja linnusta), mitä oon napsinu joskus 8) Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ♥

Kirjosieppo ♥








Paistaa se aurinko risukasaanki, ehheheheee :D











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)