sunnuntai 24. kesäkuuta 2012

Piristäviä videoita

Oon ollu eilen ja tänään aika mieli maassa :( Mun juhannuksen suunnitelmat ku meni ihan pipariksi.. Mun piti olla mun tosi hyvän ystävän kanssa jussina, mut sit hänestä ei enää kuulunukkaan mitään ja jouduin oleen yksin :( No, olin eilen mieli maassa, kunnes tajusin, että mähän voin kännykällä kattoo Pastoreiden videoita netistä :D Ajattelin (taas) laittaa tähän pari videota heiltä :) Sit pitääki lähtee kokoukseen.. Mut hauskaa sunnuntain jatkoa teille ihanuuksille! :)


Mun lempikohta tässä videossa on ku Josi tanssii ja nauraa päälle :D En tiiä miks, mut se on vaan musta niin kiva kohta :)



2 kommenttia:

  1. Tosi tympeää tuo siun juhannussuunnitelmien sössiintyminen :( Etenkin jos toinen ei anna kuulua itsestään mitään! Törkeää... Mutta hyvä jos löysit edes jotain piristettä sitten itsellesi :P Hauskaa sunnuntaita sinnekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :( Aina ei ymmärrä muita ihmisiä! No pitää tosiaan aina yrittää sitte keksiä niitä asioita, joista tulee parempi mieli ja tehdä niitä :) Kiitos paljon ♥

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)