perjantai 22. kesäkuuta 2012

Rakkaani, kaikki sinussa on kaunista. Sinä olet täydellinen. (L.L.4:7)

Oon huomannu viime päivinä yhden asian. Nimittäin sen, että mä tykkään itsestäni tälläisenä kuin olen :) Ennen mä vihasin itteäni, koska mua kiusattiin koulussa ja aloin itekki uskoon kaiken mitä ne sielä mulle sano. No, ulkonäöstäni en vieläkään tykkää, mutta siihen tulee vielä jonain päivänä muutos :) Mä nimittäin sanon joka päivä itelleni (aina ku katon peiliin) Jeesuksen sanat, mitkä Hän sanoi mulle ja kaikille muillekkin laulujen lauluissa 4:7 "Rakkaani, kaikki sinussa on kaunista. Sinä olet täydellinen."
Jos Jeesus sanoo noin, sen on pakko olla totta, sillä Hän ei koskaan valehtele! Siispä sanonki aina itelleni noin ja vielä jonain päivänä mä saan huomata myös sen, että mä tykkään omasta ulkonäöstäni. :)
Mutta takaisin tohon tokaan lauseeseen :D Mulle on sanottu, että käytän ihan liikaa hymiöitä. Mulle on myös sanottu, että oon liian vanha tykkäämään Paavo Pesusienestä, Muumeista tai Disneyn prinsessoista ja että oon liian lapsellinen ja mun pitäis kasvaa aikuiseksi. Oon miettiny noita ja pyöritelly mun päässä "en saisi, ei pitäisi mun pitäis jne..". Kunnes vihdoin tajusin, ettei mun tarvi olla mitään, mitä muut mun haluaa olevan, vaan saan olla sellanen ku oon. Sellasena Jeesuski mua rakastaa ja sellasena mäkin rakastan itseäni. Jumala on mut luonu tälläseksi ku oon. Oon lapsellinen, tykkään piirretyistä ja tuun iloseksi Paavo Pesusieni tavaroista. Oon herkkä ja tunteellinen. Käytän paljon hymiöitä, koska ilmaisen itseäni niin. Miten muuten ihmiset tietäis millä tavalla asiat tarkotan :D Mä hymyilen ja nauran paljon, koska mä vaan oon ilonen ihminen. Vitsailen ja pelleilen, koska oon niin huumorintajunen. Välitän muista ihmisistä ja oon aina valmis auttamaan mun ystäviä. Mä vaan oon sellanen ihminen :) Sellaseksi Jumala mut loi ja sellasena aion pysyä! Kerroin tämän siksi, että toivon, että jos joku teistä ihanista lukijoista ei tykkää itsestään, muista, sä olet ihana :) Jeesus rakastaa sua sellasena kuin sä olet :) Sitä ei kannata ikinä unohtaa! Niinku Cheek räppää: "Mä oon mitä oon, en mitä muut olettaa. Tuun sellaisena kuin olen tai en tuu ollenkaan!" :)






Vielä lopuksi, ihanaa juhannusta kaikille ♥

2 kommenttia:

  1. Tässä oli semmonen puhe ettei muuta voi sanoa kuin että se on niin ja aamen ;) Mahtavaa!
    -Atte-

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)