torstai 28. kesäkuuta 2012

Soi se Pastorit risukasaanki

On vähän taas jääny kirjottelut vähemmälle. Olin tiistaina 9h töissä ja ensimmäiset tunnit meni tosi hyvin. Tykkään ihan tosi paljon olla tuola töissä :) Se on jotenki niin "mun juttu". No, mitä lähemmäs iltaa tultiin, sitä väsyneemmäksi ja hitaammaksi mä kävin, vaikka oikeasti yritin kaikkeni! Ku pääsin kotiin, olin ihan poikki ja vatsaa alko särkemään. Sitte ku keskiviikkona heräsin, huomasin, et kivut oli taas tullu takas. En sitte päässykkään keskiviikkona töihin. No, menin lääkäriin, mutta se ei kuunnellu yhtään mitä mä sille sanoin. Se anto päivän sairaslomaa ja sano et otat lääkkeitä. Sanoin kyllä ettei lääkkeet auta. Tänään sitte piti mennä uudestaan lääkäriin, ku en eilen illalla pystyny taas kävelemäänkää kunnolla kipujen takia. Tänään lääkäri oli vielä pahempi ku eilen. Se ei kuunnellu mua yhtään, eikä se edes kattonu muhun päin ku näytin mihin sattuu. En käsitä mikä ihme noita tk-lääkäreitä vaivaa, kun ne ei kuuntele potilasta. Lääkäri sano eilen syyksi suoliston ja tänään ilmavaivat. Sinänsä hassua, koska en oo koskaan kuullu, et selässä ja jalassakin voi olla suolet tai ilmavaivoja :D No, molemmat lääkärit oli jotenki tosi inhottavia mua kohtaan ja koska oon tosi herkkä, mulle tuli paha mieli :( Ja ku mulle tulee paha mieli, haluan tehdä jotain mikä piristää. No, sitten menin Youtubeen ja aloin kattoon Pastoreiden videoita :D Huomasin muuten siinä, et oon vissiinki aikamoinen fani ;D Vaikka joskus sanoin, etten fanita mitään, mut pakko kai se on myöntää, et fanitan niitä ;) Se musiikki vaan osuu ja uppoo muhun :) Mutta asiaan.. Katoin siis niitä videoita ja ajattelin, et jaan teidän kans (taas) pari videota. Ensi on Pastoreiden making of -video, mikä kestää 10min. Sitten sen perään video mitä tehdään making of -videossa :D Sanokaa vaan jos teitä ärsyttää jo nää videot. Ei se kyllä mitään auta, koska tuskin lopetan niiden julkasua :D Mutta ainahan voi sanoa 8)


Tää on vaan niin hyvä! :) Mun lempikohdat on 5:30 jossa Pike ja Josi tanssii. Osaispa itekki tanssia noin! (ja siinä peräs ku se koira hyppää puuhun) Sit 8:52 :D Se on vaan jotenki niin hauska :D Mä en oo näköjään ainut joka keksii ihmeellisiä "vertauksia" ;D


Holy Swag mikä video! Tässä mun lempikohta alkaa siitä 2:45 kohdasta ja on koko loppu videon ;D Voitte arvuutella miks, mutten kerro enkä myönnä mitään ;) :D

8 kommenttia:

  1. Tosi inhottavia lääkäreitä! Tuollaisia juuri pelkään kun matkani käy kohti tk:ta. Ja joskus valitettavasti tuollaisia tulee vastaan :( Ilmavaivat, yeah rite, tuollaisia oireitahan ne aiheuttaakin. Ei mikään ihme että tuli paha mieli, itekin oon (yli)herkkä ja pahoitan mieleni helposti, ja tuollaisesta käytöksestä... huh huh. Jos olisi todella sanavalmis ja rohkea niin pitäisi ottaa lääkäriä niskasta kiinni ja käskeä se kuuntelemaan ja katsomaan. Vaan harvapa meistä osaa olla niin jämpti :F Jaksamista sinne kuitenkin, toivottavasti edes vähän on helpottanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mua kans aina pelottaa mennä tk:seen ku koskaan ei tiedä millasta palvelua sieltä saa vai saako minkäänlaista :( Ei se pitäis olla niin, mutta ikävä kyllä se on! Tos meidän tk:s on pari tosi asiallista ja mukavaa lääkäriä jotka ottaa asiakseen selvittää mikä potilaalla on, mut heinäkuussa he taitaa olla kesälomalla :/
      Kiva kuulla etten oo ainut (yli)herkkä ihminen ;) tai no kiva ja kiva :D ei se itelle oo helppoa olla herkkä, mutta sitte taas ite tykkään muissa ihmisissä siitä että on herkkä ihminen, koska he välittävät yleensä enemmän muista, luonnosta, eläimistä yms.. :)
      On nyt jo vähän parempi olo, et eikö se tästä pikku hiljaa parane :)

      Poista
  2. Komppaan edellistä. Tsemppiä!

    Oot taas vähän parannellut blogin ulkoasua.
    Tosi mahtavan näköset taustat sun blogissa. Onko Seppo tehnyt? :D
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se edellinen ulkoasu oli vaan väliaikanen :D ja eilen sain vihdoin vaihdettua ulkoasua sellaseksi ku oli tarkotus alunperinki :D Kiitosta vain :) Joo, isä on piirtänyt taustat ja paneerissa (vai miksi sitä kutsutaan) on myös isän piirtämät kukat. Taustan ite muokkasin silleen, et otin tosta paneerin kuvasta noi kukat ja poistin muut, niin sain enemmän taustaksi soveltuvan kukan 8) Tuli kivan kesäinen :D

      Poista
  3. Asiasta aivastukseen. Onko kukaan koskaan käyttänyt tota Googlen tulkkauskonetta? Kun käänsin sillä tän julkaisun englanniksi niin tuli aivan hulvattomia sanakömmähdyksiä;D Niitä lääkäreitä mm. kutsuttiin noitatohtoreiksi.
    Kokeilkaapa:D.
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D En tiedä onko kokeillu. Osaan jotenki aavistaa, et tulee varmaan aika hassua tekstiä ;D Siks mä sen siihen lisäsinki :DD

      Poista
  4. Noista lääkäreistä vielä sen verran, kun mulla oli kovat selkäsäryt, menin tonne arvauskeskukseen ja valitin lekurille selkääni, niin hän laittoi mut röntgeniin. Menin sinne ja kuulin siellä, et kuvataan polvet....et sillee, ne ei ees ymmärrä, mitä niille puhuu.:( (tää oli joku huonosti suomea puhuva unkarilainen lääkäri)
    Sit toinen kerta oli tällainen. Mulla oli ne kovat niskakivut, mitkä Sara tiedätkin, niin lääkäripä totesi, et ootko kaatunut humalassa....ei siis kysynyt, et käytätkö alkoholia, vaan totesi vaan ton älyttömän lauseen! Sanoin hälle, et oon absolutisti, en tiiä uskoko vai ei, mut ihan sama, kun ite tiedän, mikä on totuus. Tuo kyllä loukkas mua aika pahasti!:(
    En mielelläni mene enää lääkäriin, kun siellä ei ole päteviä ammattilaisia!
    Voimahalit sulle Sara ja toivottavasti kivut ovat jo hellittäneet.<3 Siu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hyvää päivää! Just tollasta niiden toiminta on :( Ku yhtään ei kuunnella potilasta, vaan ajatellaan omia asioita (vai liikkuuko niitten päässä yhtään mitään??) ja sitte potilas saa kärsiä!
      En ihmettele että loukkas :( Mulle tulee tosi usein lääkärissä paha mieli ja sit ku lähden pois niin oon ihan masentunu jonku aikaa. Oon mä lääkäristä lähteny itkienki pois monet kerrat! Kerran lääkäri otti mun mahasta kii, ku menin häntäluu kivun takia sinne. Se tosiaan tarras mahasta kii ja totes "pitäiskö sun vähän laihduttaa?". Ku pääsin lääkäriltä pois, aloin itkemään ja Heidi ihmetteli mikä mun tuli. Sit ku kerroin, niin Heidi oli ihan järkyttyny, et miten lääkäri voi tehdä noin.. Erittäin harva lääkäri oikeasti ottaa asiakseen ottaa selvää mikä potilasta vaivaa!
      Kiitos sulle ♥ Voimahalit sullekkin :) Siu ♥

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)