maanantai 2. heinäkuuta 2012

Darin

Meidän super ihana, pieni, mutta sitäkin rakkaampi Darin kuoli viime yönä :'( En voi sanoa että se nukkui pois, koska mä näin ite sen viimeset kamppailut. Mä näin, miten kovasti se pelkäs ottaessaan viimeiset henkäykset. Se oli jotain niin kamalaa kuulla miten se yritti pyytää apua, mutta mä en voinu mitään muuta ku pitää sitä tassusta, silittää ja sanoa et kaikki menee hyvin. Hyvin Darinin suhteen. Se on nyt lastensa Hulivilin, Nassikan ja Mandyn kanssa paremmassa paikassa. Samaa en voi sanoa itestäni. Mulla on niin kova ikävä sitä pikkusta! Se oli mulle niin rakas ja niin tärkeä! ♥ Moni voi ajatella että sehän oli vaan pieni jyrsijä, mutta se oli mulle niin paljon enemmän! Se oli perheenjäsen ja ystävä. Se tuli lohduttaan jos oli paha olla, se osas aina piristää ja sillon ku mulla oli pahimmat kivut, se tuli mun syliin ja oli mun tukena. Se oli ystävä enemmän ku monet ihmiset on ollu. Se ei ikinä puhunu musta pahaa, se ei ikinä satuttanu mua, eikä se koskaan valehdellu! Mulla on sanoinkuvailemattoman suuri ikävä sitä! On niin kauheaa ajatella, ettei se enää tuu mun huiviin nukkumaan, se ei eti mun huivista murusia ku oon syöny leipää. Se ei tuu enää lautaselle imuroimaan muruja. Se ei tuu enää jalan päälle ja odota että sen nostaa "jalka-hissillä" sohvalle. Se ei enää juokse tuhatta ja sataa mun syliin jos rapistelen jotain pussia. Se ei enää asetu häkin sillalle tuijottamaan "mä haluun juoksemaan"-ilmeellään, eikä soita kalteria tai pyörittele häkin lukkoa pienissä tassuissaan. Se ei tuu enää kerjäämään rapsutuksia eikä nukkumaan jalan päälle. Se ei tuu enää pussailemaan tai varastamaan pähkinää tai maissia mun suusta. Se ei tuu enää "hoitamaan" meitä, niinku degut hoitaa lajitovereitaan. Se ei enää mee tyttöjen häkin eteen tuijottamaan mitä tytöt tekee. Se ei enää juokse ympäri huonetta haistelemassa sen jälkeen ku tytöt on ollu juoksemassa. Mä en vaan voi uskoa, että se on poissa, eikä tee pieniä ihania asioita, joita se aina teki :'( Se oli niin paljon enemmän ku pieni jyrsijä! Kuten jo laitoin, se oli perheenjäsen ja ystävä. Ja mä tiedän, etten tuu ikinä unohtamaan Darinia! ♥ Niin tärkeä ja rakas se mulle oli! Se ehti olemaan meillä yli 5 vuotta. Mulla on niin paljon hyviä ja ihania muistoja Darinista ♥ En voi sanoa ku lepää rauhassa Darin ♥















6 kommenttia:

  1. Voi suuri osanottoni! ;_; Lemmikeistä tulee perheenjäseniä, vähintäänkin yhtä rakkaita kuin ihmisistä. En tiedä yhtään gerbiilien iästä, mutta mielestäni viisi vuotta kuulostaa aika paljolta? Siihen mahtuu varmasti todella paljon ihania muistoja <3

    Ja loppuun vielä kappale jonka kaveri tänään kuunnellutti miulle, nätti http://www.youtube.com/watch?v=908IZPBag30

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Totta! Degut elää 5-10 vuotta. Tuisku, joka on saman ikänen ku Darin, voi hyvin ja on vielä hyvässä kunnossa, mutta Nassikan, Hulivilin ja Darinin myötä huomasin, että deguilla pojat on selvästi heikompia ku tytöt. Darinilla oli välillä hampaissa jotain häikkää ja kerran se eläinlääkärillä oliki ja sai lääkkeet hampaisiin ja se parani. Saihan se monta uutta mahdollisuutta, mutta nyt vaan oli sen aika mennä Nassikan, Hulivilin ja Mandyn luokse. Niillä on hyvä olla sielä :) Darinin ei tarvi enää olla yksin, vaan se saa olla lastensa kanssa :) Mutta meillä ihmisillä täälä, on sitä ihan tajuttoman suuri ikävä :'(

      Kiitos kauniista laulusta! ♥ Tuli ihan kyyneleet silmiin..

      Poista
  2. Tuli tippa linssiin kun luin ton darnin tekstin:´( Otan osaa. Ihanan näköinen oli kyllä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Darin oli niin ihana ja suloinen tapaus <3 Jätti sydämeen ison aukon :(

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)