torstai 19. heinäkuuta 2012

Hiuskriisi: Punainen koodi!

Eilen kävi se, mitä oon jo pitkään pelänny :( Löysin mun päästä kohtia, jossa päänahka näkyy ihan selvästi, eli tätä menoa mulle tulee täysin kaljuja kohtia päähän :( Voi kuulostaa jonkun mielestä vähäiseltä, mutta mulle se on iso juttu! Mä rakastin mun hiuksia! Tykkään ku ne on taipuisat ja suht paksutki ne oli ennen ku multa alko lähteen hiuksia päästä. Nyt ne on kiillottomat, ohentuneet yli puolella, paikoittain näkyy päänahka tosi paljon ja ne on tosi elottomat, kuivat ja pörheät. Hoidan niitä niin hyvin ku pystyn ja oon ostanu "halvoista" kaupan tököteistä parhaat, ku kampaamon tuotteisiin ei oo varaa. Vaan kun mikään ei auta, ku kaikki tää johtuu mun sairaudesta, (eli siitä kilpirauhasen vajaatoiminnasta) eikä lääkkeet oo vieläkään auttanu. Mä en oikeen nää mitään muuta vaihtoehtoa ku leikata mun hiukset :( Mä oikeasti tykkään tästä pituudesta ja tykkäisin muuten mun hiuksista, mutta ne on ohentuneet niin paljon, menee takkuun helposti ja putoilee koko ajan. Lattiat ja lattiakaivo on täynnä mun hiuksia, jopa mun sänky on täynnä niitä. Heidi lupas leikata ne joku päivä ku se vaan jaksaa. Mulla on yks tyyli mielessä, mitä oon jo pitkään halunnu kokeilla, nimittäin ne Rihannan hienoimmat hiukset, mitkä mun mielestä sopi hänelle parhaiten :P (Kuva alla). Tosin mun hiukset ei oo enää mustat ja mulla on otsis, joten niistä tulee aika paljon erilaiset, mutta tällästä tyyliä ajattelin :)



Mutta saapi nähdä millaset niistä nyt lopulta tulee :D Laitan tänne kuvia sit ku ne on leikattu :) Alla kuvaa millaset mun hiukset "nykyään" on. Tosin noi on ajalta jollon mun hiukset ei vielä ollu näin kärsineet :P

Darinin kans ♥

Tollaset mun hiukset oli kun ne kiilsi ja oli paksummat. Tosin ne on tuosta kasvanu varmaan ainaki 5cm, ellei yliki :) Mut joo, mä lisäilen kuvia sit ku ne on leikattu, niin näette millaseen malliin päädyttiin :P Nyt hyvää yötä kaikille ihanille ihmisille ♥

6 kommenttia:

  1. Voi ei noita siun hiuksia :( Toivottavasti pian tuo hiustenlähtö rauhoittuu ja kasvaa takaisin sun kiiltävä tukka :) Hiusten leikkaushan on siitä kuitenkin helppo prosessi, että kyllä ne vielä kasvaa sitten takaisinkin eikä niiden leikkaus ole siis aivan peruuttamaton juttu.
    Nuo Rihannan hiukset on kyl kivat, mielenkiintoista sit nähdä kun Heidi leikkaa miltä näytät :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän ne kasva :) Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ja eli Toivossa :D
      Voi tehdä muutenki kuiville latvoille hyvää leikata :) Odotan innolla et millon Heidi jaksaa leikata! Ostin jo saksetki et varmasti on hyvät sakset millä leikata ;)

      Poista
    2. Joo tekee latvoille hyvää :) Itelläni on netistä tilatut sakset hiusten leikkaamiseen (sekä ohennussakset ja sellainen repimisterä) ja kaveri on viimeksi munkin hiuksia leikannut, eipä mene rahaa parturiin kun kaveri leikkaa ja värjää :D (parturissa käynti kun on nykyään ihan sikakallista!)

      Poista
    3. Meilläki on repimisterä, mut parturi viimeks mulle sano, etten sais käyttää sitä ku mulla on sellanen hiuslaatu, ettei se kestä repimistä, koska se repii sitte koko hiuksen auki ja tulee tosi huonokuntoset hiukset. Jotenki noin se meni :D Joo parturit on TOSI kalliita :( Peräseinäjoella on kuulemma halvempia, jos sinne haluat joskus lähteä :D Mut täälä Espoos on vielä kalliimpia ku Seinäjoella :( Alle 50 € ei pääse todellakaan varmaan missään kampaamolla, ellei ole jonkun tutulla :P

      Poista
  2. http://elamajasydan.blogspot.fi/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00-08:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00-08:00&max-results=8

    Hei, eksyin blogiisi muutamia viikkoja sitten ja olen seurannut sitä sen aikaa. Koin kehoitusta tulla suosittelemaan sinulle blogia (yllä oleva linkki), josta taannoin kuulin Kissa Pöydälle-ohjelman kautta. Blogi on kristillinen, naisille suunnattu, joka rohkaisee meitä naisia Herran tiellä kulkemisessa ja ainakin itse olen kokenut saaneeni blogista paljon irti!
    Siunausta sinun elämääsi ja tapahtukoon Herran tahto elämässäsi!

    T. Sisar Herrassa :-)

    ps. Et lainkaan ole ruma, kuten olet joissakin merkinnöissäsi maininnut, olet erittäinkin kaunis nuori nainen, jonka Jumala haluaa eheyttää menneisyyden pahoista sanoista ja teoista, joita olet saanut kokea! Päästä irti katkeruudesta koulukiusaajia kohtaan (sanoit jossain merkinnässä ette ikinä voi unohtaa niiden tekoja), niin saat itse vapautua! Näin sanoo Herra "Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä. Olkaa sen sijaan toisianne kohtaan ystävällisiä, hyväsydämisiä, anteeksiantavaisia toinen toisillenne, niinkuin Jumalakin on Kristuksessa teille anteeksi antanut.Efe.4:31-32" ja näin "Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa; ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ETTEI MIKÄÄN KATKERUUDEN JUURI PÄÄSE KASVAMAAN JA TEKEMÄÄN HÄIRIÖITÄ",ja monet sen kautta tule saastutetuiksi. Heb.12:14-15". Mä tiedän mistä puhun, sillä Jumala vapautti mut samaisesta katkeruudesta ja hän eheyttää mua koko ajan lisää ja lisää, tahdon samaa sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonkin ettinyt kristillisiä blogeja mutten ole vielä löytänyt, joten kiitos linkistä! :) Kiva kuulla että olet seurannut blogiani!

      Kiitos kauniista sanoistasi ja raamatun paikoista! ♥ Olen onneksi antanut anteeksi kiusaajilleni, ihan täysin Jeesuksen ansiosta, mutta välillä on vaikea unohtaa niitä tekoja. Olet ihan oikeassa, katkeruus on erittäin pahasta ja olen joskus ollut todella katkera. Onneksi Herra on auttanut senkin kanssa ja Hän hoitaa mua hellässä huomassaan :) Hän on auttanut mua tykkäämään itsestäni tälläisenä kuin olen, arvostamaan itseäni ja unohtamaan menneet. Uskon että jonain päivänä saan myös huomata, että pidän ulkonäöstäni. Tiedän että sellaiseen rukoukseen Jeesus vastaa kyllä, vaikka sitten ajan kanssa :)
      Siunausta sinulle :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)