keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Ihanan ystävän ihana yllätys

Heräsin tänään aamulla ja mua masensi. Mua vaan ottaa niin päähän välillä tää kilpirauhasen vajaatoiminta! Nukuin yön taas TOSI huonosti ja aamulla heti herättyäni olin et "jes, taas yks päivä mikä pitäis jaksaa loppuun asti!". Noh, sitte menin hakeen postia ja sielä olikin ihana yllätys :) Mun superihana Seinäjoen ystävä ♥ Henna ♥ oli lähettänyt mulle kirjeen. Avasin kirjeen innoissani (pelkkä kuorikin oli niin ihana!) ja mikäs sieltä paljastui. Henna oli ostanut mulle Paavo Pesusieni-laastarikotelon, missä oli 5 laastaria. Tuli oikeasti heti niin paljon parempi olo :) Super suuri kiitos vielä Henna ♥ Kirjeessä toivotettiin vielä ihanasti paljon voimia ja jaksamista :) Eikä oikeasti olis voinu parempaan aikaan tulla tää kirje! On niin ihanaa huomata, et kaikkien huonojen kokemusten jälkeen, on kuitenki vielä OIKEITA ystäviä jotka välittää ♥ Enkä nyt tarkota, et ystävyyttä olis vaan se, et lähettelee kirjeitä tai ostaa lahjoja, vaan se, että välittää :) Myös FB:ssä on paljon ihania ystäviä jotka on jaksanut lohduttaa ja tukea mua kaiken tän keskellä! Niin suuri kiitos teille kaikille ♥ En vaan löydä sanoja siitä, kuinka rakkaita ja tärkeitä te mulle ootte! Tarkotan KAIKKIA mun YSTÄVIÄ ♥
Mut laitan tähän vielä kuvia ihanasta yllätyksestä ja joistain ostoksista, mitä en oo muistanu/jaksanu tänne laittaa :P

Tässä ihanan kirjekuoren takaosa ♥ Tää on niin söpö et pääsee mun seinälle 8)

Ihana lahja ♥



Nää bolerot oon saanu jo aikaa sitte, mutten oo saanu aikaseksi laittaa niitä tänne :P Hinta tais olla 12,90 € /kpl ja Jeans.fi:stä tilasin :)


Tätä rannekorua oon kuolannu jo pitkään :D Nyt sitte vihdoin tilasin sen Jeans.fi:stä ja hintaa oli muistaakseni 7,90 €

H&M:stä huivi, mutten muista hintaa :D


Vaal.pun. ja keltainen t-paita H&M:stä ja hinta oli 9,90 € /kpl

Ihana pussukka H&M:n alesta alle 3 €. Mä rakastan kaikkia pussukoita, vaikken edes tiedä mihin mä niitä "tarvin" tai käytän :D Kyllä mä niille aina jotain käyttöä keksin 8)
Mun oli pakko leikata tää ja laittaa tästä kuva tänne :D En tiedä miks, mut mua vaan jaksaa naurattaa tää :D

Suom. Tahdoin vaan muistuttaa sinua siitä, että rakastan sinua PALJON ja kiitän Jumalaa joka päivä että Hän siunasi minua ystävällä, joka on yksinkertaisesti vain niin ihana. Joten kun sinä ajattelet, ettei kukaan ymmärrä sinua tai välitä sinusta, muista, että minä rakastan sinua ja yritä hymyillä :)



2 kommenttia:

  1. Kuten jo FB:ssä kirjoitin, ihana kuulla piristävänsä jonku päivää <3
    Tuo käsikoru on tosi ihana :3 Mullekin kelpaisi tuollainen, vaikkei välttis sopisikaan mulle :D Mutta ihana on silti! Ja sitten nuo H&M:n lintutavarat :D Miusta nuo linnut on jotenkin ni hönöjä kummallisine värivalintoineen että oon rakastunut! Itellä on tuosta sarjasta suihkugeeli, bodyspray ja peili :D Ostaisin kanssa tuollaisen pussukan (tuo vetoketju on ihanainen <3) mutta jotenkin nuo nahkareunukset on miulle aika turn-off. Muuten olisin jo ajat sitten ostanut koska tuo lintukuosi on <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No todellakin piristit ♥ No mulla oli kans sama, et tykästyin ihan hirveesti tohon lintukuosiin, mutta jotenkaa en yhtään tykkää punaruskeesta :P Mutta, ku toi oli alennuksessa, päätin tilata ja kattoa millanen se on :) En vieläkään tykkää niistä reunoista, mut oon jo tottunu niihin niin, ettei ne mua enää häiritse :) Rakastan kaikkea lintuprinttiä niin paljon, et mun oli pakko pitää se 8)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)