sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Jalat alta vai uusi pettymys?

Noniin.. Mä sain ku sainki tehtyä sen, mistä puhuin. Eli, mulla ei ollu rohkeutta pyytää sitä ihanaa jätkää treffeille kasvotusten. Kuten sanottu, meen ihan lukkoon hänen lähellään :P Tein siis näin: Mä näin kaupassa sellasen karkkirasian ku HedelmäHymy. Tästä mulla tuli kyseinen jätkä mieleen, koska hän saa mulle hymyn kasvoille :) Ostin rasian ja laitoin sen taakse minigrip-pussista taskun, johon laitoin kirjeen. Kirjeessä pyysin häntä kahville mun kanssa ja pyysin ottamaan yhteyttä, jos hän on halukas lähtemään ja jos hänestä ei kuulu, vastaus on ei. Sanotaan, että oon 99% varma ettei hän ota yhteyttä, mutta oli silti pakko antaa hänelle se kirje :)

Tässä se karkkirasia jonka annoin :P

Hän tuli mua vastaan eilen ja halas mua :) siinä jotain puhuttiin ja annoin hänelle tuon karkkirasian. En oikeen muista mitä puhuin ku tosiaan meen ihan lukkoon hänen lähellään ja puhun mitä sattuu :D mut taisin sanoa että "tässä on sulle tällänen HedelmäHymy karkkirasia ku sä saat mut hymyilemään". Sanoin myös että takana on hänelle kirje. Hän ilahtui ja kiitti ja halas mua :) Arvatkaa nyt meinasko mennä jalat alta :D Olin ilonen että sain annettua rasian ja kirjeen, mutta samalla mua alko ihan kauheesti nolottamaan, koska olin luultavasti erittäin nolo ku puhuin taas mitä sattuu :( No, nyt se on tosiaan tehty :D


Yllätyn ja ilahdun TOSI paljon JOS hän ottaa yhteyttä! Kuten sanoin, en usko että hän ottaa yhteyttä :P Hän on niin ihana, että ei voi mitenkään olla kiinnostunut musta :P Jotenkin mun on tosi vaikea uskoa, että kukaan kunnollinen ja ihana jätkä vois koskaan kiinnostua musta. Ehkä sen takia mun entiset onki ollu mitä on :/ Koska en usko ansaitsevani ketään hyvää. Pitäis pikku hiljaa päästä eroon tuosta koulusta oppimasta "sä et tuu koskaan saamaan ketään jätkää" -asenteesta. Enkä halua enää koskaan kokea suhdetta missä mua haukutaan ja hakataan :( Haluan ihanan miehen joka rakastaa mua tälläsenä kuin mä olen :) Elämä ei kuitenkaan ole mitään romanttista komediaa, eikä munlaiset naiset saa sellasta miestä ku haluaa :P Tai Disneyn piirrettyä missä prinssi tulee ja vie jalat alta :D Tavallaan mä silti haluaisin että elämä olis edes vähän niinku elokuvissa tai Disneyn piirretyssä :) Että tulis se unelmien prinssi ja veis jalat alta :) No, aika näyttää tuleeko tästä sellanen, vai vaan uus pettymys. Oon kuitenkin tottunut jo pettymyksiin, joten oon asennoitunut siihen. En halua tuntea sitä tunnetta enää koskaan, ku koulussa, että toivoo jotain ja sit tuleeki kauhee pettymys ja paskaset naurut päälle :(

No, kävi miten kävi, ainakin mulla on ne 2 halausta, mitkä häneltä sain ja niitä ajatellessa väkisinki hymyilee :) ♥ Ihmettä ja prinssiä odotellessa ♥


6 kommenttia:

  1. 8o Hurjaa. Sydämestä ottaa.Siunausta.
    -Atte-

    VastaaPoista
  2. VOi ihana postaus!! Kyllä sä vielä saat prinssis <3 Sun pitää vaan uskoa että saat miehen joka kunnioittaa sua ja rakastaa just sellasena mahtavana kun oot! Ja sä oot tosi mahtava :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Niin oot säkin ♥ No, eiköhän se prinssi tosiaan tuu joskus :D Jumala on niin luvannu ja Hän ei koskaan valehtele ♥ :)

      Poista
  3. AI niin piti kysyä että mites kävi, ottiko hän yhteyttä? Vastaa vaikka mun blogiin jos haluat :)) Oon muuten miettiny, että pitäiskö meijn joskus nähdä ja pitää vaikka leffailta kun aika lähellä tässä asutte? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan sun blogiin vastauksen, mut laitan tähänki jos joku toinen miettii samaa, et ei ottanu yhteyttä :( Mut ei se mitään. Hän ei vaan sitten ollut mulle se oikea :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)