torstai 5. heinäkuuta 2012

Kärsätön nisuakka :D

Mulla on ongelma :D Tai en mä tiedä voiko sitä ongelmaksikaan kutsua, mutta pulma kuitenki :P Oon kiinnostunu yhdestä jätkästä, jonka tiedän olevan sinkku ja uskossa :D Ongelma ei kuitenkaan ole vielä tuo :D VAAN, mä haluaisin hirveesti pyytää häntä "ulos", mutten tiedä uskallanko.. En oo ikinä pyytäny ketään treffeille ja jotenki se tuntuu ihan kauhean pelottavalta ajatukselta :D Mulla on tosi huono itsetunto, mitä ulkonäköön tulee. Pelkään kauheesti, et jos pyydän häntä ulos, niin hän alkaa nauramaan mulle. Tää tulee yläasteelta, koska sielähän jätkät nauro mulle joka päivä :( Mulla ei sinänsä oo vaikeuksia mun persoonan kanssa. Oon tyytyväinen persoonaani ja luonteeseeni, mutta ulkonäkö on mulle niin arka asia. En tykkää ulkonäöstäni yhtään! Vielä vähemmän nyt, ku mun hiuksista on pudonnu puolet pois, kiilto on lähteny ja mä oon turvonnu joka paikasta ku nisuakka :P Mä voisin odottaa että lääkkeet auttaa ja turvotus laskee, hiukset alkaa kiiltämään jne.. MUTTA, mitä tälläsiin asioihin tulee, niin mä oon TOSI kärsimätön (haha, kirjotin ensi kärsätön, josta siis tulee otsikkokin) :D Mä oon sellanen, et mä uskallan kyllä tehdä jotain, jos haluan, mutta ku ongelma on, että mä meen kyseisen jätkän lähellä jotenki ihan lukkoon. Se jätkä on mun mielestä niin hyvännäkönen, hauska, mukava jms.. Sit ku hän katsoo mua, niin tuntuu että polvet menee alta :P Alan vaan tärisemään ja puhun ihan tyhmiä :D En itekkää tajua itteäni välillä xD Mulla olis mahdollisuus lauantaina (ehkä) pyytää häntä treffeille, mutta kysymys kuuluu, mistä mä saan rohkeuden? :P Ja sit ku tää jätkä on oikeasti niin hyvännäkönen, hauska, mukava, uskossa ja kaikkea muuta, niin miks hän tahtois MUT, ku hän vois saada melkein ihan kenet haluaa! Ongelmaahan ei olis, jos mä näyttäisin Jessica Albalta, tai mun siskolta Heidiltä, mutta kun en näytä kummaltakaan! Asia ei sinänsä tästä helpotu, että kerron täälä siitä, mutta saanpahan tässä pohtia asiaa muutenki ku vaan pääni sisällä :D Ja vielä parempi, jos joku teistä ihanuuksista osaa antaa hyviä neuvoja! Kerron viimeistään sunnuntaina miten kävi, mutta veikkaan, että pupu aikoo kurkistaa mun pöksyistä ;D Tähän vielä biisi, josta mulla tulee tämä kyseinen jätkä mieleen :) (koska hän on syypää mun hymyyn)


♫ Voisinks mä olla se sulle, se tunne.. Anna mun olla syypää sun hymyyn ♫ :)

17 kommenttia:

  1. Voi, osaan niin samaistua tunteeseesi. Siis valitettavasti siinä, että itsellänikin on usko omaan persoonaani mutta mitä ulkonäköön sitten tulee... Uskon että ällötän vain muita :( Se on tosiaan näitä koulukiusatun "iloja".
    Muttajoo, ei nyt muuta masistelua :P Ihastuminen on ihana tunne, kaipaa sellaista ihan itsekin kun lukee tuosta siun "polvet menee alta" :) Ymmärrän täysin jos menee pupu pöksyyn, mutta toivottavasti niin ei käy! Oot sekä persoonana niin ihana ilopilleri että vielä nättikin ettei varmasti ole mitään ongelmaa asian kanssa! Odotan mielenkiinnolla oletko kysynyt häntä ulos sitten :D Mitään vinkkejä ei valitettavasti ole tarjota treffeille pyytämisen kanssa, eipä ole itsekään tullut niin koskaan tehtyä. Rennosti vaan ja positiivisella asenteella niin hvyä tulee varmasti, täältä lähtee sellaisia rohkeustoivotuksia ilman halki sinne nyt ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :( Mutta sä oot kaunis ♥ Vaikka tiedän, ettei se paljon auta ku muut niin sanoo jos ei ite tunne niin :/ Mutta mun mielestä sä ainakin olet kaunis :)
      Voi kiitos ♥ Tuli tosi hyvä mieli sun kommentista :) Siis ei siitä että sullakin on huono itsetunto :( vaan muuten :) Joo, saa nähdä miten käy :D Kovasti olis tahtoa pyytää, mutta näkee sitten miten käy :D

      Poista
  2. Mulla ei oo muuta neuvoa, kuin rukoile Jumalaa ja odota Häneltä vastausta, Hän antaa kyllä sen sulle:) Jos on Hänen tahtonsa, että pyydät tätä poitsua treffeille, niin uskon, että Hän antaa sulle siihen rohkeuden:)

    Siu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oonki rukoillu :) Se on hyvä neuvo ja kaikki kannattaakin aina Jeesukselta pyytää/kysyä, koska Jeesus näkee paremmin asiat ku me ihmiset! Jos saan pyydettyä tätä poikaa treffeille, niin se on sitten Herran tahto :D ja jos en saa, niin sitten on parempi niin :)

      Poista
  3. Mun teatterikaveri sai eräältä ihastukseltaan kukkia, joissa oli viesti: "Lähdetkö joskus kahville?" Voisitko sä tätä tyyppiä jollain tälläisellä jännällä tavalla? Olisko se helpompaa, kun vaan kysyä? Ymmärrän nuo ulkonäköpaineet, itsellänikin ne vaivaavat kovasti ja nuorempana luulin, etten kelpais kellekään..Mut jos se on hyvä tyyppi niin se katsoo muutakin kun ulkokuorta ja näkee kuinka ihana tyyppi sä olet. Rohkeasti vain! Ihmiset ovat kasvaneet aikuisiksi sitten kouluaikojen (Onneksi!) En usko, että hän nauraisi sinulle, vaikka pyytäisit häntä ulos. Jos hän ei ole kiinnostunut treffailemaan, niin hän varmaan osaa kieltäytyä kohteliaasti. Mutta et voi tietää, jos et kysy, hänhän voi lähteä mielellään. :)

    t:Annika

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten ihana tapa kysyä! :) No, itseasiassa mä olin ajatellu antaa tälle tyypille sellasen kivan karkkirasian, minkä oon jo ostanukkin :D Ehkä mä voisin miettiä, josko uskaltaisin laittaa siihen jonku viestin ja siten kysyä ;) Toi oli hyvä neuvo kyllä :) Pitää oikeasti miettiä! Ja tottahan se on, jos hän nauraa mulle, niin sellaisen kanssa en edes ulos haluaisi mennä :)

      Poista
  4. Jos on vaikeaa katsoa silmiin ja olla lähellä, kokeile lähettää tekstiviesti tai sähköpostiviesti. Silloin tälle toisellekaan kysymys ei tule aivan nurkan takaa, eikä tarvitse pelätä hänen reaktiotaan. Niin hän ehtii miettimään miten sulle vastaisi. Sitten kannattaa ihan vaan rukoilla että Jumalan tahto tapahtuu asiassa:D.
    Muuten, hulvaton otsikko.^^
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tuokaan ole huono tai pois suljettu asia :) mutta haluaisin kovasti kysyä suoraan :D Oonki asiaa jo rukoillu kovasti ja tiedän, että Herra vastaa tavalla tai toisella :) Käy miten käy, mutta tahdon että käy Herran tahto! :)

      Poista
  5. Eläkä mieti sitä kun et näytä Jessica Albalta! Sun ei tarvitse olla Jessica Alba ollaksesi täydellinen puoliso sille henkilölle jonka Jumala on tarkoittanut sulle. Sä oot kympin tyttö juuri semmosena kun olet. Piste.
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ♥ Tulipas hyvä mieli sun kommentista :) Just vähä aikaa sitte Heidille sanoinki, et mä oon päättäny tykätä omasta ulkonäöstäni ja aion niin myös tehdä :D Vaikka se olis vaikeaa, niin mähän pidän pääni ja vielä jonain päivänä mä huomaan, että oon omasta mielestäni kaunis :) Mutta sillon se ei oo mun, vaan Jeesuksen ansiota, koska mä oon rukoillu asiaa ja toistan joka päivä sitä "Rakkaani, kaikki sinussa on kaunista. Olet täydellinen" -lausetta itselleni :) Jeesus ei koskaan valehtele, joten sen on oltava totta!

      Poista
    2. :D Holy Swag.
      -Atte-

      Poista
  6. Mä en nää mitään syytä miks joku aikunen ihminen naurais kun toinen pyytää ulos :) Ja se mitä itse peilistä näkee, ei oo sama mitä joku muu (esim minä tai tää jätkä) näkee. Itseasiassa kun tulin blogiisi ja katoin ton "tietoja minusta"- kohdan, ajattelin, että voi miten sulonen! Tukan saa sellasilla silkkitipoilla tai kiiltolakalla hohtamaan! Nyt rohkeesti vaan meet pyytämään sitä ulos vai ootko jo pyytänyt?;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No en kyllä mäkään näe :D Mut jotenki se oli vaan hirveen pelottavaa ;D Voi kiitos ♥ Oon yrittänykki saada sitä kaikenmaailman tököteillä kiiltämään, mutten vielä oo onnistunu :( No, viimeistään sillon ku noi Thyroxinit vaikuttaa (eli se kilpirauhas-lääke) :) Joo itseasiassa pyysin, mutten oo vieläkään saanu vastausta, eli vastaus tais olla ei :P Mutta ei mua silti hävetä et pyysin häntä ulos :) Se oli uudenlainen kokemus :D Pakko vielä sanoa, et oli tosi kiva huomata et olit laittanu kommenttia mulle, koska ite tykkään sun blogista hirmuisesti :)

      Poista
    2. No nyt vasta luin ton sun postauksen missä kerroit, että annoit sen karkkirasian..Hyvä minä :D Pojat on yleensä vähän pelkureita, ettei varmaan ihan heti uskallakkaan ottaa yhteyttä, veikkaan :) Vooi apua, kiitos<3

      Poista
  7. Toi tunne on ihana! Ja biisi on myös ihana <3

    VastaaPoista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)