lauantai 28. heinäkuuta 2012

Keltaista päälle

Laalaalaa :D Enhän minä mitään ole tilannut.. Mutta sain silti kuin ihmeen kautta postista vaatteita :D Haha! Keltaisia paitoja tuli 8) Tuli yhdet mustat legginssitki, mut tällä kertaa kävi niin, että ne oli mulle liian ISOT :O Kerranki näin päin ;D Ei muuta ku tietenki tilausta takas ja pienempää tilalle ;) Mulla ei oo yksiäkään pitkiä leggareita, joten tilasit sit eilen kolmet sellaset ;) Tänä kesänä niitä todellakin olis tarvittu! Mutta alla taas kuvia mun uusista vaatteista :D
Tänään mulla onki karkkipäivä :) Naminami! Sain jopa laitettua lakanoita pyykkikoneeseen "aamulla", mutta nyt on ongelmana et miten mä jaksan laittaa ne kuivamaan :D Ku ei millään jaksais tehdä edes ruokaa :( njääh.. No, ei kai se auta ku tehdä vaan :P Arvatkaa muuten miten ärsyttävää oli "aamulla" herätä ku näin unta et mulla oli poikaystävä ja sit heräsin, nii ei mulla ollukkaa sellasta :( No, ehdin mä yöllä pelastaa maailmanki :D ja sen mun poikaystävän ;) Eli ei se yö ihan hukkaan menny :D Ehhehehe :D No joo, mun jutut alkaa taas oleen niin kuivia että pitää äkkiä kaataa niihin vettä päälle xD Olin kylläkin sanomassa että pitää mennä laittaan pyykin kuivamaan.. No, samapa toi :D Hauskaa lauantaita kaikille ja hyvää karkkipäivää minulle 8)

Keltainen pitkähihanen H&M:stä, mut mitähän tää makso :D Olisko 14,95 €


Oon aina halunnu tollasen hihan mun paitaan, mutten oo muuten tykänny niistä paidoista missä on ollu tollanen tai ne on ollu liian kalliita. Nyt tilasin ton ihanan värisen paidan tietämättä että siinä on tollanen hiha, mitä oon aina halunnu :) Arvatkaa mikä riemu siitä repes ku tajusin sen ;D Anteeksi muuten vain mun turvonnut käsi ja etenki sormet jotka kuvassa näkyy :P

Paaaaavo paita ♥ I LOVE it ♥ 19,99 € EMP:stä. Tilasin tän pienempänä, mut se oli liian tiukka, niin tilasin isomman :) Tää on just hyvä!

EMP:stä, mistä toi Paavo-paita tuli, tuli mukana 2 erittäin rumaa magneettia, missä oli sellaset pirunsarvi-sormet, jos tiedätte, mitä rokkarit aina näyttelee. HYI! En mä sellasia halunnu, joten tuunasin niitä vähän :D Paavo tarrat päälle ja saksilla + mattopuukolla ne leikkasin muotoon ja hianot tuli :D Sain jopa pienet sydämmetki siitä 8)

3 kommenttia:

  1. Ensin jo ihmettelin kun luin "2 erittäin rumaa magneettia" noiden paavo-magneettien alla mutta onneksi et sitten meinannutkaan niitä :D Hienoksi tuunasit! Ja tuossa siu keltaisessa pitkähihaisessa on kyllä hieno hiha, miekin pidän tollaisista <3 (vaikka joo, en omista yhtäkään...)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe :D No ne alkuperäset oli sellaset rumat 8)
      Ehkä säki huomaat joku päivä että omistatki sellasen ;D niinku mulle kävi 8)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)