maanantai 16. heinäkuuta 2012

Lintu ystävämme

Mulla on tänään ollu jotenki tosi huono päivä. Kiukuttaa ja ehkä vähän masentaaki :/ En saanu kunnon postausta aikaan, niin ajattelin että laitan teille vähän jotain kuvia linnuista (ja naapurin kissasta), mitä oon ikkunan läpi napsinu :D Okei, myönnän, oon kauhee lintubongari :D Aina ku näen linnun jossain, otan kameran ja napsin siitä kuvia 8) Haha! :D Mutta oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille :)
















Varpusilla oli sukukokous meidän tikkailla :D





Naapurin kissaki etti puskasta jotain :P

12 kommenttia:

  1. Sun kamera zoomaa ihan törkeästi :O. Minkälaista objektiivia sä käytät? Mulle samanlainen!
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota mikä tuli ton kameran mukana 8) Se tuli kaupanpäällisenä :) Joku 75-300mm Canonin putki :P

      Poista
  2. Jaa, niinpä tietysti. Sulla on uudempi kamera joten sen mukana tuli tehokkaampi objektiivikin =\
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siinä oli sillon sellanen tarjous että tulee mukana toi pidempi putki 8) Onneksi tuli, koska parhaat kuvat saa melkeinpä sillä :D

      Poista
    2. VOi möh myös! meilläkin on uus kamera mutta siinä tuli toi 18-55mm :((

      Poista
    3. Toi on kyllä kätsy :) Jos jossain näette sellasen tarjouksessa, niin ostakaa ihmeessä! Mietin pitkään että ostanko ton kameran vai vähän paremman ja kalliimman, mutta missä ei oo tollasta objektia mukana. No kalliimmalla olis varmaan muuten saanu parempia kuvia, mutta sitte ei olis saanu kauempaa kuvia, joten ihan oikean päätöksen tein :)

      Poista
  3. Todellakin teit, mulla on kanssa toi 18-55mm objektiivi ja ärsyttää välillä kun haluaisi vaikka kuvata lintuja niin ei saa kunnon kuvaa edes 5 m päästä. Ja ötököitä ei kuvissa näy melkeen ollenkaan. Pöyh.
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uskon että ärsyttää :( Mä haluaisin vieläki pidemmän ;D Mut ne maksaa yli tonnin, joten en oo hommaamas :D Mut uuteen kameraan mä aion säästää nyt rahaa 8) Sitä rahaa mitä mulla ei oo :D

      Poista
    2. Tai sittes sun tuleva mies on niin antelias että se hankkii sulla fisheye-linssin lahjaksi :D Ei sitä tiedä.

      -Atte-

      Poista
    3. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato ja eli Toivossa xD

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)