maanantai 9. heinäkuuta 2012

Mussukat piristää aina

Sain tänään aamulla puhelun, jota ehkä jollain tapaa osasinki jo odottaa. Nimittäin työpaikasta soitettiin, ettei mun tarvi jatkaa sielä enää. En ehtiny oleen ku yhden päivän töis, ku mulla paheni taas ne kivut ja väsymys, jonka takia jouduin oleen sairaslomalla. Harmittaa tosi paljon ku tykkäsin tosi paljon olla sielä, mut tää mun sairaus esti työnteon :( Ihan ymmärrettävää. Kuka nyt haluaa työntekijää, joka on sairas? Ei kukaan :( Ei noi lääkkeetkää oo auttanu vielä YHTÄÄN :( Ei niin minkäänlaista edistystä mihinkään suuntaan! Nyt on pienes ajas ehtiny taas tapahtumaan kaikenlaista ei niin kivaa, mut se on vaan elämää :/ Se on MUN elämää. No, kuka tietää, ehkä mäki jonain päivänä voin olla onnellinen. Kyl mä tiedän, et kaikki tapahtuu syystä. Tällä hetkellä en näe sitä, mutta jonain päivänä Jeesus kyllä näyttää mulle miks kaikki tapahtu niinku tapahtu. Mä luotan Jeesukseen :)
Kuten aina, mussukat osaa piristää mua :) Menin mussukoiden häkille ja Enkeli tuli antaan heti pusun mulle :D Laitan siis tähän niitä kuvia, mitä yks päivä otin ku mussut oli juoksemassa. Onneksi Jumala loi eläimet ♥ Ne on paljon parempia ystäviä ku ihmiset :)

Tuisku häkissä ♥

Enkeli ja Rihanna häkissä ♥


Enkeli ♥

Pusu ♥ Enkeli ja Rihanna pussailee ;)

Tuisku ♥

Tuisku taas ♥

Rihanna järsii verhoa ♥

Rihanna jäi kiinni pahanteosta ♥ :P

Rihanna ♥

Tuisku ♥

Rihanna ♥

Enkeli ♥

Tuisku poseeraa ♥

Rihanna ♥ 

Enkeli ♥

Rihanna ♥

Enkeli ♥

4 kommenttia:

  1. Kovat on koulut sulla käytävänä :(. Siunausta ja jaksamista kaiken sen rankan keskelle. Sitä ei tosiaan kaikkien iskujen keskellä näe kaikkien ongelmien tarkoitusta. Kuitenkin, kuten itse sanoit, saat sitten lopulta nähdä mitä varten nämäkin taakat sulle annettiin ja että ne oli sulle hyväksi. Jeesus antaa sulle voimaa kohdata kaiken. Hän kantaa sinut kaiken lävitse:).
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On joo :( Mutta voittajana tästäkin lopulta läpi selvitään, niinkuin kaikista muistakin koettelemuksista :) Olis vaan ihanaa jos olis jo nää kaikki kovat koulut käytynä ja vois olla vihdoin olla onnellinen! :P

      Poista
    2. Niinpä, mutta tiedäthän mitä siellä sanotaan: Meitä koetellaan, että lopulta meidän usko osoittautuisi arvokkaammaksi kuin puhdas kulta. Sä olet puhdasta kultaa^^.

      Jumala näkee kaiken tän sun taistelus. Muista kuitenkin mitä Herra on sulle luvannut ja mitä sanomia olet saanut. Mä olen varma siitä että sä saat olla vielä niin onnellinen että siihen ei löydy sanoja.
      -Atte-

      Poista
    3. Kiitos rohkaisuista ♥ Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato ja eli Toivossa :DD ehhehee :D No ei vaan :D Kyllä mä uskon että nää koettelemuksetkin joskus helpottaa :)

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)