lauantai 14. heinäkuuta 2012

Naatti napanainen :D

Voi sentään :D Mun piti kirjottaa joku "järkevä" postaus, MUTTA sitten mä taas väsähdin niin, etten jaksakkaan :( Eilen en jaksanut tulla enää ollenkaan koneelle, koska olin melkein koko päivän liikenteessä. Tänään kävin kaupassa ja sieltä tullessani lepäsin hetken sängyssä. Mutta sitten mulla meni hermot, koska mun sänky inisee ja natisee. Se on kamalaa! En voi sietää natinaa/narinaa/ininää mitä lie onkaan :D Siispä otin patjan pois ja aloin tutkailemaan mitä voisin tehdä, ettei se enää inisisi. Noh, laitoin ilmastointiteippiä metallisiin osiin sälepohjan alle, josta ininä näytti tulevan. Saa nyt nähdä alkaako se vielä inisemään, vai sainko sen korjattua :) Toivon jälkimmäistä ;D No, nyt oon sitte niin naatti, että taidan mennä kattoon töllöä. Yritän ettiä Youtubesta teille jonku ihanan tai hauskan videon/videoita :) Eipä siinä muuta kuin hyvää viikonlopun jatkoa kaikille ♥


Ihana pesukarhu ♥ Mitähän se kissa tuumii, jonka ruokia toi syö ;D Katoin ton ilman ääntä ku toi musiikki oli niin hirveää :D


Aww ♥ Mä niin lujaa haluaisin tollasen söpöliinin lemmikiksi ♥ 8)


Hassu kissa ♥ :D

3 kommenttia:

  1. Hyvää ja siunattua yötä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Luin tän sähköpostista eilen just ennenku menin nukkumaan :D Hyvää ja siunattua seuraavaa yönä sulle ♥

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)