torstai 12. heinäkuuta 2012

Paistinpannu

Tänään me väsyneet tallaajat, eli minä ja Heidi :D mentiin Lippulaivaan. Tarkotuksena oli mennä vaan nopsasti käymään, mutta eihän me osata sellaista vaihtoehtoa 8) Meidän PITI käydä VAAN Saksa-siwassa, mutta käytiin sitte melkein jokainen liike läpi :D Oon aina sanonu Lidliä natsi siwaksi, mutta Heidi sano että se on rasistinen nimi, joten muutin sen oitis Saksa-siwaksi 8) En halua tietämättäni enkä kyllä tietoisestikkaan hokea mitään rasistista, koska vihaan rasismia! En oo oikeasti koskaan ajatellu et se olis rasistinen nimi, ku en sitä ite oo keksinykkään :P Mutta Saksa-siwahan on paljon parempi nimi :D Miten en oo heti sitä keksiny?! No jokatapauksessa, oon etsiny "täydellistä" paistinpannua jo pitkään, koska kaikki mun omat on rikki ja oon joutunu lainailemaan Heidin ja Allun pannua aina ku ne ei sitä tarvi. No, Saksa-siwan lehdestä onnessani sellasen äkkäsin. Paistinpannu joka maksoi vaan 15€, se on kooltaan 28cm ja sen saa vieläpä pestä pesukoneessa. Pintakin on tarttumatonta, joten sehän on mulle täydellinen paistinpannu :D Ja tätä kirjottaessani tajusin juuri, että nyt mä ymmärrän äitiä ja isää, ku ne kerran osti kovanaama -paistinpannun ja jakso puhua siitä pitkään :D Haha! Ei se omena kauas puusta putoa ;) No joo, mutta sen pidemmittä puheitta mä laitan tähän kuvia :) Ai niin ja ostin tietenki muutaki, tällä kertaa TARPEELLISTA ;) Nyt kuviin..

Tässä se mun uus paistinpannu nyt on :D

Maustepusseille kori ettei ne aina putoa päähän ku avaa kaapin :D Kuten kuvasta näette, siinä on mun naama ku pussit repsotti miten sattuu ja sitten ku ne laitettiin koriin, tuli heti hymy 8) Ai niin ja kori on Anttilasta 1€

Äiti kehu että tällänen on tosi kätevä. Noh, sielä Anttilassa pörrätessä huomattiin, että oli löytölaarissa tällänen kannen avaaja, jolla siis saa avattua esim. suolapurkin tai hillopurkin kannen :) Kätevää! Ja mikä parasta, tää makso vaan 1€ ja se on PINKKI!! Jee :D

Nyt mennään kattoon leffoja, jotka Maku-uunista (eli Makuunista) vuokrattiin. Toivottavasti on hyviä :) 

Leffa herkkuina ihania suomalaasia mansikoota ♥

Sekä amerikkalaasia brownie:ita ♥ NAM :)

4 kommenttia:

  1. Mä en tajunnut tota kovanaama-pannu juttua :S.
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D No ku joskus ku olin lapsi, niin äiti ja isä osti tarjouksesta sellasen paistinpannun, jonka nimi oli kovanaama. Se oli tosi kallis pannu ja ne oli saanu sen halvalla. Ne puhu siitä paljon ja oli onnessaan että sai ostettua sellasen :D Sit mä ihmettelin että miten joku voi olla yhdestä paistinpannusta niin onnessaan, kunnes ite ostin ton paistinpannun ja tajusin puhuvani yhtä innoissani siitä, ku äiti ja isä puhu sillon siitä kovanaamasta :D Tosin se kovanaama ei sitte loppujen lopuksi vissiin ollukkaan niin kestävä ku sen "piti" olla ja siitä lähti se pinnote :P Toivottavasti mun paistinpannulle ei käy samoin 8)

      Poista
  2. Oliko noi hyviä leffoja? Ja ihana brownie <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Turvatalo oli ihan hyvä :) Ei harmittanu kattoa sitä, mutten mä sitä silti ihan heti uudestaan kattois. Ehkä joskus voisin, ku on unohtanu sen :D Mut toi komedia oli ihan sika hyvä :D Sai kerranki nauraa ja oli oikeasti hauska, eikä niinku useat, että ne on pervoja ja ällöttäviä eikä naurata yhtään. Toi oli sopivasti lapsellinen mutta silti aikuisille tehty :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)