perjantai 6. heinäkuuta 2012

Puhuvat Varpuset

Mun piti laittaa tänne kuvia joita otin eilen mussukoista, mutten sitte ehtinykkää muokata niitä, joten se saa jäädä jollekki toiselle päivälle :P Tässä on tulossa kohta puoliin myös yks postaus, jota oon suunnitellu jo pitkään, mutta kiitos mun huonon muistin, en saa sitä vielä valmiiksi :D Sitte ku muisti alkaa pelaamaan vähän paremmin, niin saan senki valmiiksi :) Koska en niitä mussukoiden kuvia saanukkaan tänne, niin laitan teille jotain pari päivää sitte ikkunan läpi ottamiani kuvia varpusten puuhista 8) Hahaha :D Koska olen minä, niin niihin on lisätty puhekuplat (osaan siis) :D Ei muuta ku oikein ihanaa viikonloppua teille lukija-mussukoille :)



Tää on epätarkka, mut ku toi lintu on vaan niin söpö, et oli pakko laittaa tääki ;D



2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin on ♥ Mä kuvailen niitä aina ku istun koneella ja ikkunasta näen niiden olevan kuvausetäisyydellä ;D

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)