sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Someday my prince will come

No niinhän siinä kävi, ettei se jätkä (jolle annoin sen karkkirasian) ottanut muhun yhteyttä, kuten vähän ajattelinkin. Noh, ei siinä mitään :) Hän ei vaan ollut mulle se oikea, sen pituinen se tarina :D
Mä oon jo pitkään, oikeastaan 10 vuotta, etsinyt sitä oikeaa ja toivonut löytäväni "prinssini" pian. Se ei ole helppoa kun kaikki ystävät seurustelee, on naimisissa ja/tai saa lapsia ja minä yksinäinen maan matonen vaan jatkan tylsää elämääni ilman miestä. Täytyy myöntää, että pettymyksiä on ollut paljon, sydäntäni on särjetty ja poljettu maahan. Ei tämä tie ole ollut helppo, mutta silti jaksan uskoa, että mullekkin on olemassa se oikea. Mullekkin on prinssi joka vie multa ns. jalat alta ja joka rakastaa mua tälläisenä kuin olen. Kuuntelen usein rakkauslauluja ja toivon että jonain päivänä joku mies ajattelis musta samallalailla kuin niissä lauluissa :D Romanttisia elokuvia katsoessa ajattelen aina: "voi, rakastaispa joku muakin noin paljon". Mun lemppareita on aina ne kohdat, ku jätkä kosii tyttöystäväänsä :) Niinkuin edellisessä postauksessa laitoin sen videon. Se saa mut melkein kyyneliin ja jaksan silti toivoa että joku jonain päivänä rakastaa muakin niin paljon, että näkee vaivaa kosiakseen mua :)

Se olis mulle ihan uus kokemus, koska mun suhteissa mua on painettu maahan, haukuttu ja mulle ollaan oltu väkivaltasia. Oon tottunu siihen, että suhde on ku taistelutanner, niinku yhdessä biisissä lauletaan. Ettei uskalla olla oma ittensä tai sanoa mitä ajattelee. Onneksi mä kuitenki edelleen jaksan uskoa siihen tosi rakkauteen, että saan olla tällänen kun oon ja mua rakastetaan. Onhan mulla sellasesta monta elävää esimerkkiä, kuten äiti ja isä ja Heidi ja Allu. Mä tiedän että ansaitsen parempaa kuin se, että joutuu pelkäämään ja ahdistuu suhteessa. Mä ansaitsen ittelleni hyvän ja kunnioittavan miehen, jonka kanssa maailma on parempi paikka. Ja kun mä sen löydän, niin saan kertoa teillekkin siitä ja antaa toivoa yksinäisille. Siihen asti me pidetään yhtä ja etsitään prinssejämme/prinsessoitamme. Mä rukoilen itselleni ja kaikille tuntemilleni sinkuille sitä oikeaa ja Jeesus kuulee jokaisen rukouksen :) I know, someday my prince will come, someday I'll find my love! Eli tiedän, jonain päivänä prinssini tulee, jonain päivänä löydän rakkauteni ♥












Täs alla pari biisiä jotka kuvaa hyvin sitä, millasia mun suhteet on ollu :P




Ja tässä alla biisi jota kuunnellessa toivon, että mustakin ajattelis joskus joku noin :)

8 kommenttia:

  1. Voi harmi ettei ottanut yhteyttä :( Ei tiedä mitä menetti nyt... mutta ei sitten ollut vielä se TEH prinssi siulle, kyllä se vielä tulee :) Oli kuitenkin hatunnoston arvoinen teko kun uskalsit hänelle sen sanoa! Ei tarvitse jäädä jossittelemaan ja miettimään asioita. Itselläni ei taatusti olisi löytynyt rohkeutta moiseen tekoon!
    Osaan kyllä samaistua tunteeseesi, kun vähän jokaisella on rakas ja hyvässä lykyssä lapsiakin. Tosin muutamalla läheisellä ystävälläni on sama tilanne kuin itselläni, ja niin pahalta kuin se kuulostaakin niin kyllä se helpottaa kun tietää ettei ole aivan ainut maailmassa jolla ei ole ketään. Toki onnea haluan heille, mutta tottakai samalla myös itselleni :D

    nimim. toinen joka on yli sen kymmenen vuotta odottanut prinssiään

    Ja mieleen tuli tästä kirjoituksesta http://www.youtube.com/watch?v=1Vr8wU4aUsM

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä :( Mutta aina ei käy niinku elokuvis :D Tai tuskin koskaan, mut onneks sitä varte on luotu unelmat 8)

      No, sä oot prinsessa ♥ joten löydät kyllä vielä prinssisi ♥ Samoin mä :) Kyllä mekin vielä saadaan olla onnellisesti naimisissa ja toivottavasti saadaan lapsiakin! Hyvää kannattaa odottaa :D

      Toi video oli ihana :D Mäki haluun et eläimet tulee tolleen mun luo ku laulan ikkunasta xD

      Poista
    2. Ollaan molemmat pinkkejä prinsessoja <3
      Ootko kokeillut laulaa ikkunasta, että tuleeko eläimiä :D

      Poista
    3. Jaa, no enpä kyllä oo :D Pitää varmaan kokeilla tulisko ;D

      Poista
    4. Kokeile ihmeessä, ehkä niitä tuleekin ;D

      Poista
  2. Voi tosi ihana teksti ja mahtavaa että ajattelet noin! Älä muutu mukanaan muuks, kyllä sä löydät varmasti jonkun joka tulee rakastamaan sun kaikkia piirteitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hope so :) En aio muuttua muuksi, oon mitä oon, en mitä muut olettaa 8) Tuun tälläisenä kuin olen tai en tuu ollenkaan :D Niinku Cheekin yhdes biisis sanotaan :P Mut pakko kai mullekki on joku olla :D Koska Jumala on sellasen mulle luvannu ♥

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)