sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Tahaton koomikko vs Masterchef

Mun sänky ei enää narissut ♥ Jeeee :) Ette voi uskoa miten onnellinen oon ettei se enää narise :D Tosin ku se on jo niin pitkään narissu, niin oli ensi outoa nukkua ku se ei enää narissukkaan. Mutta ei se mitään, nopeasti mä opin siihen ihanuuteen, että saan nukkua hiljasessa sängyssä :D Ainut miinus on enää se, että mulla on tosi huono tyyny jonka takia mun niskat on koko ajan jumissa :( Pitää kai vaan ostaa uus tyyny, vaikkei periaattees rahaa siihen oliskaa. Mistä sitä tietää vaikka löytäisin jonku tosi hyvän ja halvan tyynyn :) Voi ei, keksin taas uuden syyn mennä kauppaan ja se ei oo hyvä juttu :D Ainakaa lompakolle :P
No joo, mutta mun on pakko kertoa teille miten hyvin mun aivot pelaa :D Mä laitoin tänään perunat kiehumaan ja tulin ylös. Puhuin äitin kans hetken puhelimes ja ajattelin että käyn kattoos puhelun jälkeen onko perunat jo valmiit. Noh, ku lopetin puhelun, tulinki kirjottamaan tätä postausta. Sit kuulu kauhea tirinä keittiöstä ja ihmettelin mikä ihme sielä oikeen on :D Menin kattoon ja huomasin, että perunoista oli vesi loppu ja ne oli palanu pohjaan :D Otin ne tietenki äkkiä pois hellalta ja nauroin ittelleni :D Tuskin kovin moni ihminen unohtaa kesken ruuanlaiton että laittaa ruokaa. Vaan minäpä unohdin :D Keittoperunoista tuliki paistoperunoita :DD Siinä niitä kuoriessani mä naureskelin ittelleni :D Mulla ei ainakaa oo tylsää itteni kans :D Oon niin suuri tohelo että huh :D Mutta maistu se sentään hyvältä ;D Pitäiskö ilmottautua Masterchefiin? Hahaha :D Tuomarit kysyis: "Mitäs Sara tänään valmistit?" "No tuota, kattilassa paistettuja perunoita ja hyvin tummia ja rapsakoita broilerpyörykän paloja." "Täähän on palanutta" "Eeeei sentään, ihan tahallani mä ne sinne kattilaan unohdin!" :D

Äläätte tehkö niinkuin mä teen :D Vaan ottakaa oppia mun virheistä ;D



2 kommenttia:

  1. Kun luin ton ekan osan ja pääsin siihen kohtaan missä sä sanoit että voi ei kun keksit taas uuden syyn mennä kauppaan, niin mullakin tuli sellanen syvä "Voi ei"-fiilis ja rupesi naurattamaan. :D

    Sitten luin sen kokkijutun. Nauroin ja ajattelin että aivan silkkaa mahtavuutta kun pystyt tolla tavalla nauramaan itsellesi. Sitten lopussa tuli toi kuva missä on joku kokkinainen, ja se ilme oli niin piste i:n päälle! Kaikkea tätä pystyy kuvailemaan vain yhdellä sanalla: Swag! ^^
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D No ikävä kyllä tuli niin suuri takapakki, ettei mulla ookkaan rahaa ostaa sitä uutta tyynyä :( joudun kärsimään niska-/päänsärystä siis ties kuinka pitkään :( Enkä saanu syytä mennä kauppaan :D

      Pitää osata nauraa itelleen ;D Sillon on ainaki hauskaa yksinään :D Haha!

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)