sunnuntai 1. heinäkuuta 2012

Tekemisiä..

Eilen ajattelin muokata vähän niitä mun liian pieniä käsikoruja. Poikkasin ne vaan kylmänviileesti saksilla poikki ja pujotin uuteen lankaan uudenlaiseen järjestykseen :D Ainoastaan yhdestä korusta tein ihan samanlaisen ku se oli. Sitä jouduin pienentämään, koska se oli liian suuri. Tässä kuvat..

Tässä poikkastut korut, eli pelkät kristallit :P

Välipaloja

Joustonarua

Toisenlaista joustolankaa

Tää oli liian tiukka ja synkkä :D

Tein siitä tälläsen...

Ja tälläsen :)
(Noita pinkkejä helmiä ostin sillon Helsingistä ennen juhannusta)

Sain tän Åskan korun joskus viime kesänä lahjaksi, mutta tää oli liian suuri..

Otin siitä 4 palaa pois ja nyt se on sopivankokonen :)

Tää oli liian pieni

Joten lisäsin siihen välipaloja

Tältä se näyttää lähempää

Tämä oli myös liian tiukka

Tein siitä tälläsen, MUTTA...

.. se oli liian samanlainen ku mun kirpparilta ostama, joten purin sen :P

Sen jälkeen tein tälläsen..

Ja kaikista ylijääneistä kristalleista vielä tälläsen :)

Tässä mun kaikki kristalliset "helmi"-nauhat :)

Korjasin mun kynttilänjalanki, jonka sillon yks yö vahingos rikoin..

Ja nyt se on taas ehjä :) Jeee!

Mun uus kynsilakka ja käsikoru, jotka tuli postista tällä viikolla joku päivä :P

Oli vielä pakko laittaa kuva tästä, ku Heidi osti niiden tulevalle vauvalle tälläsen pinnasängyn suojuksen. Tää on ihan ylihieno!! :)
Ps.. Kattokaa ny tota lattiaa, ihan täynnä mun hiuksia :( Tällästä tää elo mun kanssa on, ku mun hiukset vaan putoo pois :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)