keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Tunnustuksia

Haastetta jälleen :D Kuinkas muutenkaan ;D

Minut on pidätetty? - Ei
Olen varattu? - En ole
Minua on suudellut joku, josta en pitänyt? - Kerran :(
Olen nukkunut kello 17 asti? - Khyllä :D
Olen ajanut päin punaisia? - Vahingos :(
Minut on erotettu koulusta? - Ei onneksi :)
Olen kokenut rakkautta ensisilmäyksellä? - En
Olen ollut kolarissa? - Kyllä :(
Olen saanut potkut työpaikalta? - Kyllä :( Huom, taloudellisista syistä :P
Olen antanut potkut jollekin? - Noup
Olen laulanut karaokea? - En, mutta singstaria kyllä :D
Olen osoittanut jotakuta aseella? - Vesipyssyllä kyllä :D
Olen tehnyt jotakin mitä joku toinen ei olis tehnyt? - Varmasti :D
Olen pyydystänyt lumihiutaleita kielelläni? - Jep
Olen suudellut sateessa? - En :( :D
Olen ollut lähellä kuolemaani? - En tietääkseni ainakaa :)
Olen nähnyt jonkun kuolevan? - Kyllä, Darinin (meidän degu) su-ma välisenä yönä :'(
Olen pelannut pullonpyöritystä? - Olen
Olen polttanut sikaria? - En
Olen istunut talon katolla? - Kyllä
Olen salakuljettanut jotain toiseen maahan? - En tod.! :D
Minut on työnnetty veteen vaatteet päällä? - Kyllä :D
Minulta on murtunut luu? - Kyllä
Olen lintsannut koulusta? - Useesti :D
Olen syönyt hyönteisiä? - Vahingossa kyllä :(
Olen kävellyt unissani? - En tietääkseni ainakaa
Olen kävellyt rannalla kuun valossa? - Kyllä
Olen ajanut moottoripyörällä? - En oo :( haluaisin kylläki :D
Olen jättänyt jonkun? - Jep :(
Olen valehdellut välttääkseni lipputarkastuksen? - En
Olen ollut helikopterin kyydissä? - En, mut kieltämättä joskus haluisin päästä :)
Olen ajanut pääni kaljuksi? - En tod. :D
Olen nähnyt poikaystäväni itkevän? - Kyllä (sillon ku sellanen oli)
Olen syönyt käärmeitä? - En, hyi!
Olen marssinut/protestoinut jonkin asian puolesta? - En
Minulla on ollut meksikonpapuja lemmikkinä? - What in earth is that? :D
Olen oksentanut huvipuiston laitteessa? - En onneksi!
Olen vakavasti ja tahallani boikotellut jotain? - Kyllä :( omaa koulunkäyntiäni
Olen ollut bändissä? - En
Olen ollut tv:ssä? - En mä sinne mahtuis :DD
Olen ampunut aseella? - Muovikuula-asella kyllä, aidolla aseella en :)
Olen uinut alasti? - Jep :D
Olen surffannut lainelaudalla? - En! Hyi, pelkään haita :D
Olen juonut viinaa suoraa pullosta? - En oo koskaan juonu alkoholia!
Olen ollut leikkauksessa? - En
Olen harrastanut viuhastelua? - No en :D
Olen mennyt ambulanssilla sairaalaan? - Kyllä. Tai no, arvauskeskukseen :D
Olen sammunut juotuani? - En edelleenkää juo alkoholia! :)
Olen ollut piilossa pensaikossa? - Jep :D ja ojassa..
Olen luovuttanut verta? - En
Olen tarttunut sähköaitaan? - Kyllä :D Eiköhän jokainen heppatyttö oo ;)
Olen maistanut krokotiilin lihaa? - En
Olen tappanut eläimen? - En. Ei musta olis siihen!
Olen livahtanut elokuviin maksamatta? - En
Olen taiteillut graffiitteja? - En osaa :D
Olen rakastanut jotakuta, mutta hän ei minua? - En
Olen ollut käsiraudoissa? - Kyllä, mutten poliisin :D enkä mistään pervosta syystä!
Olen tällä hetkellä ihastunut johonkin? No kai se on pakko myöntää :)
Olen kiroillut lapsen aikana? En kiroile ollenkaan! :) 
Olen tanssinut sateessa? En, mutta se olis kyllä aika hauskaa :D
Olen ollut yksinäinen? Jep :( parasta aikaa :P
Olen rukoillut? Yes, every day :) monesti päivässä!
Olen sytyttänyt tahallani tulipalon? No en todellakaan! :O
Olen ollut kateellinen jollekkin? Ikävä kyllä :( Kateus on kansantauti jostei parannuta ikinä :P Toi tais olla Cheekiä..
Olen pettänyt jotakuta? En todellakaan enkä tuu niin tekemään :)
Olen ollut vesisotaa? Kyllä :D se on hauskaa! Joskus lapsena oltiin aina kesäisin vesisotaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)