perjantai 14. syyskuuta 2012

Kärsiväinen bloggaaja

Huoh. Mä vaihdan aina mun blogin ulkonäköä noin 4 kertaa vuodessa. Eli keväällä, kesällä, syksyllä ja talvella. Noh, nyt on syksy ja mun blogin ulkonäkö on liian kesäinen. Mutta ku en saa vaihdettua taustakuvaa :( yhyy! Saisin silleen, et alottaisin koko tuunauksen alusta alkaen uudestaan, mutta ku en halua :D Haluan vaan vaihtaa paneerin (tai mikä lie) ja taustakuvan. Huoh :D Arvatkaa meneekö hermot ku en oo tälläsissä asioissa kovinkaan kärsivällinen, vaan paremminki kärsiväinen :D Mä haluun aina kaiken tässä heti ja nyt :D No, kai mä sitten palaan huomenna astioille. Sillon sen on paras toimia tai pompin tasajalkaa ja huudan :D Tai sitte yritän keksiä jonku muun keinon ettei hermot mee :P Olipa taas järkevä selitys. No joo, mutta parempaa viikonloppua teille ♥ :)


Ai niin ja muistakaa vastata oikealla olevaan kysymykseen, johon voi vastata 30.09.2012 asti :)

4 kommenttia:

  1. Mullakin on se, et kaiken pitäs tapahtua samantien ja heti:) Välillä oikein ärsyttää tää oma itteni, siis tuon takia:)

    Hyvää ja siunattua viikonloppua myös sulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ittelle tosi ärsyttävää joskus, ku ei millään jaksaisi odottaa asioita :D Aina pitäis tapahtua heti :P Mut toisaalta se sitte kasvattaa vähän sitä kärsivällisyyttä, kun kaikki ei aina onnistu heti ja kaikkea ei saa heti :P

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)