sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Tuhisevan käärön vieressä kirjoittavan tädin kuulumiset

Pahoitteluni blogin puolella tapahtuneesta hiljaiselostani! Viime päivät on ollu jotenki niin kiireisiä ja menny niin nopeesti, etten oo jaksanu tulla pahemmin koneelle ollenkaan. Oon auttanu niin paljon Nellin hoidossa, kun Heidi on ollu kuumeessa ja Allu todella väsynyt. Alkaa täs kieltämättä itekki olla vähän väsynyt, mutta pian on taas yö ja saa nukkua :)
Oon käyny Nellin kanssa vaunuilemassa ja oon niin tykästyny siihen puuhaan, että ihan harmittaa ku tänään sataa eikä pääse Nellin kanssa pihalle :( Eilen olin aika myöhään vaunuilemassa, kun Nellin piti tietenkin ensin saada syötyä, mutta tyttö nukkui ja nukkui, niin syöminen venähti aika myöhäselle. Kun sitten oltiin tulossa kotia päin, niin katoin että mutkan takaa tulee koira. Siinä sitten ihmettelin että onpas muuten pitkä koira, eikä se ole hihnassa kiinni. Kun tämä "koira" sitten kääntyi katsomaan meitä, tajusin, että kyseessä olikin saukko eikä koira :D Voi kuulostaa ehkä jonkun korvaan tyhmältä, mutta mä kiitin heti Jumalaa siitä, että Hän antoi mun nähdä saukon :) Eikös kaikesta aina kannata kiittää!




Tädille pitää näköjään välillä näyttää kieltä :D

Nelli kylvyn jälkeen pyyhkeeseen käärittynä :)

Jotain muutakin eilen tapahtui :D Hain meinaan 2 pakettia postista ;) toisessa oli Crocsit ja toisessa paita :D Oon tilannu ne jo joku aika sitten. Alhaalla kuvia :) No illalla sitten koeajoin mun uudet Crocsit :D Muuten hyvät, mutta ehkä millin liian pienet :( ei se mitään. Mä aion käyttää niitä niin että ne venyy xD Crocsit on siitä kivat, että ne kuulemma myyjän mukaan (joka kertoi joskus 3vuotta sitte kun ostin talvikengät sieltä) muotoutuu jalan mukaan :) Jos mulla olis rahaa, en oikeasti mitään muita kenkiä ostaisikaan kun Crocseja, mutta ne on sen verran hintavia, ettei rahat riitä kun just siihen kerran kolmessa vuodessa -osteluun :D Noi Crocsit makso VAAN 15€ ja oikea hinta 45€, eli PAKKO ne oli ostaa :D Tähän pakko vielä laittaa, että niistä "perus" tai niinkuin Crocsin sivuilla on laitettu, "klassikko" Crocseista mä EN tykkää :D no työkenkinä neki menee :P

Nää on muuten TOSI kevyet ja hyvät jalkaan :) vaikka vähän pienet onki :(



Haha, piti saada se mun lemppari neule toisenkin värisenä.

Koska Heidin kommentti oli; "toihan on samanlainen ku sulla on jo?", niin päätin ottaa kuvan vanhasta (vas.) ja uudesta (oik.) että näette, miten värit on erilailla ;)

Tälläinen tuhiseva ihana pikkunen käärö mun sängyllä nukkuu ♥ Välillä hän herää ja itkee, mutta jatkaa taas unia kun huomaa, ettei ole yksin. Mä kun menen heti siihen silittelemään ja pussailemaan :D

Suom. Kiitän Jumalaa, ettei Hän luonut ystäville hintalappuja, koska jos Hän olisi niin tehnyt, minulla ei olisi varaa yhtä kallisarvoiseen ystävään kuin sinä!

Ai niin, ja tapahtui siinä sitten sellanenkin juttu, että otin yhteyttä mun ystävään, josta kerroin sillon (tässä postauksessa), ettei hän ole vastannut mun viesteihin. No, selvisi, ettei hän ollut saanut kun yhden viestin, johon hän ei vastannut, koska luulin mun olevan hänelle niin vihainen, etten halua enää nähdä tai kuulla hänestä mitään. Eli nyt ollaan saatu välit korjattua :) Onneksi! ♥ Ja onneksi ajattelin vielä "kerran" ottaa häneen yhteyttä fb:n välityksellä, sillä hän ei ollut saanut tekstareitani :( Tässä tapauksessa voisi sanoa itku pitkästä ilosta -lauseen sijaan ilo pitkästä itkusta :D Mutta mä lopetan tämän pölöttämisen (eli kirjoittamisen) tällä erää ja YRITÄN päästä postailemaan useammin. Äiti tulee huomenna kylään, kun hänellä on töistä vapaata ja mäkin varmaan pääsen koneelle paremmin :) Jos maltan tulla kun äiti on kylässä :D Mutta voikaa hyvin ihanaiset mussukkani sielä ruudun toisella puolella ♥





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)