torstai 13. syyskuuta 2012

Tuhmeliinin ostokset

Huuuuups :D Mites siinä nyt niin pääs käymään, että mä ostin pari laatikkoa, vaikka piti olla ostoslakko :D Ehhehee :D Taidan olla aika mahoton tyyppi 8) Eli joo, mun piti käydä labrassa toissapäivänä, niin päädyin sitte sen jälkeen Lippiksen Anttilaan, mistä löysin hienon laatikon (en tiedä mikä niissä viehättää) jonka sisällä oli toinen laatikko. Eli kaksi laatikkoa yhdellä iskulla, vai miten se meni ;D Soukan Menita outletissä oli samaiset laatikot, mutta ne oli myynnissä erikseen ja isomman laatikon hinta sielä oli 22,95€ (jos oikein muistan) ja pienempi tais olla jotain 16-20€. Noh, nyt Anttilassa noi oli samassa paketissa ja ne makso 19,50€. Olipa onni ettei mulla ollut rahaa sillon ku käytiin sielä outletissä. No joo, mutta kun noi on niin hienoja :) 


Tadaa! Sisällä oli pienempi laatikko :D



Pienempi sisältä

Hienosti taas sensuroin sotkut ku en jaksanu siivota :D ovelata etten sanoisi 8)

Ja tässä sama juttu 8) Ostin Ikeasta tälläset loodat, mihin saan laitettua roinaa, kunnes sitten veronpalautuksista ajattelin ostaa itselleni lipaston :) Siihen asti tämä toimii näin :D 9,90€/2kpl

Ostin myös tälläset, mihin saan laitettua turhia papereita, joita jostain syystä on pakko aina tukkia johonkin. Mikä siinäki on :D Nää tais olla 6,90€/2kpl

Niin, ja Heidin kans ostettiin puokkiin (=puoliksi) Biltemasta tällänen paperisilppuri, jota olenkin jo kokeillut :D kuten näkyy, kun siinä on paperipölyä :P 

Nam :) Tämän namiskuukkelin hotaisin tossa äsken naappuuni josta se meni liukumäkeä pitkin masukkaan lillumaan :D Tää on mun herkkua :D

Tälläistä tällä kertaa, kiitos ja hei :)

10 kommenttia:

  1. Kyllä sä pystyt ostoslakkoon! :) Eikä pelkästään lakkoon, vaan elämäntapamuutokseen, jonka jälkeen et tarvitse enää kaikkea tätä tavaramäärää. Näin nälkäpäivä-keräyksen aikoihin olisi hyvä tilaisuus pitää kukkaron nyörit kiinni kaupassa ja antaa lantti niille köyhimmille, jotka eivät tiedä mitä "shoppailu" tarkoittaa.

    Kaikkea hyvää sulle, ja tässä jotain linkkiä inspiraatioksi :)
    http://olotila.yle.fi/koti/kulutus/synnintunnustus-olen-ostosriippuvainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tsemppauksesta :) Ajattelin, että jos nyt oikeasti pärjäisin EDES joulukuuhun asti shoppailematta :) joulukuussa on pakko hankkia veronpalautuksista pari asiaa, joita oikeasti tarvitsen. Ja joululahjat :D Mutta ennen sitä yritän parhaani etten shoppailisi! Jos mä pystyin karkkilakkoon, mä pystyn tähänki :D

      Poista
  2. Sä tarvitset lompakonvartijan XD
    -Atte-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai sit mä tarvin terapeuttia :D koska tää hitsin shoppailu tapahtuu lähes aina sillon ku mua masentaa. Masentaa → pakko shoppailla → hetken parempi olo = lompakko on tyhjä :P ja kun lompakko on tyhjä, alkaa masentamaan :D ja sitten alkaa taas sama kierre -.-

      Poista
  3. Mä tiedän että tää on väärin, mutta mua vaan huvittaa tää koko juttu :D
    -Atte-

    VastaaPoista
  4. Aaaaa noit ekat laatikot on aivan ihanaisia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki :) En vaan pystyny hillitseen itteäni :D

      Poista

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)