keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Arjen piristykset

 Joo, en taas oo saanu aikaseksi kirjottaa tänne muuta ku noita joulukalenterin juttuja. Kuvia on siis kertynyt ja ajattelin niitä tänne laittaa :) Kerron eka vähän kuulumisia.

Sain tänään Jorvin endokrinologilta kirjeen, missä sanottiin, ettei mun oireet muka johdu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. No, etsii sitten mistä tahansa netissä olevalta sivulta missä puhutaan kilpparin vajaatoiminnasta, niin löytää jokaisen mun oireen! Eli ne kyllä johtuu kilpparista! No mutta kirjeen loppuun viitattiin, että jos oireet ei mee ohi, niin pitää lääkärin ottaa selvää mun elämäntilanteesta, koska mulla on ollu masennusta. Aivan niin. Jälleen kerran lääkärit vetoaa siihen, että mä oon joskus OLLU vaikeasti masentunut. Mulla on todettu toistuva vaikea masennus, mutta se EI ole TÄLLÄ HETKELLÄ! Mä en vaan käsitä mikä siinä on, että lääkärit vetoaa kaiken aina johtuvan masennuksesta, vaikka sitä ei tällä hetkellä olisikaan. Tai onhan mulla sitä kilpparista johtuvaa masennusta, mut se ei oo samanlaista ku mitä mulla oli ku olin masentunu. Ja lisäksi viimeksi kun kävin lääkärissä, mulle tehtiin "masennustesti" joka näytti, ettei oo minkään asteista masennusta. Tällä hetkellä mua kyllä masentaa, mutta ihan siitä syystä, että mulla meni tavallaan toivo paremmasta olosta siinä samalla, ku endo laitto ettei mikään johtu kilpparista. Tuntuu turhalta ja siltä, niinku mulla ei olisi mitään väliä. Tiedän ettei näin ole, mut ku on pitkään voinu huonosti, on yrittäny hakea apua monelta eri lääkäriltä ja lääkkeet ei auta, niin viimenen toivo oli se endolle pääseminen. Kun nyt sitten tuli kirje etten sinne pääse, tuli ajatus, etten tuu koskaan enää tulemaan kuntoon. Tälläsellä ololla ei meinaan yksinkertaisesti vaan pysty elämään normaalisti :( Pitäähän elämästä nyt pystyä edes jotenkin nauttimaan tai edes tekemään arjen askareita. No, onneksi mulla on Jeesus, joka kuuntelee jokaikisen sanan minkä mä sanon ja tietää mun tuskan ja on mun tukena! Plus tietenkin mitä ihanin perhe, ystävät, seurakunta, sukulaiset jotka on myös mun tukena ja rukoilee mun puolesta. Kiitos jokaiselle teille! Ilman heitä mä en jaksais!

No, siinä mun tämän hetkiset kuulumiset :P Tässä alla mun arjen piristyksiä :)

Vahdin Nelliä yks lauantai, niin sain Heidiltä ja Allulta tämän ja 2 alhaalla olevaa esinettä :)



Ostin 3.päivä alennuksella Kinderin joulukalenterin! NAM :)

Nämä nätit korvikset sain ihanilta ystäviltäni Tereseltä ja Merjalta! :)

Nelli piristää AINA :)

Nellin käsi on kadonnu :D


Täti pääsi mussun kans kuvaan :)


Löysin kuin löysinki takin!! Enpä mä sitä ettinykkään ku JOKA kaupasta! Vihdoin Jumbon Prismasta löytyi tämä kaunokainen, joka maksoi 59€. Tää on vedenpitävä, henkittävä, lämmin, VÄRIKÄS :D Mitä sitä takilta enempää vois pyytääkkään 8)

Mun Pikku Myy -heijastin pääsi heti toiselle puolelle heijastamaan :)

Oli pakko ostaa tällänen paristolla toimiva lyhty :)

Ja tällänen lyhty :D

Ikeasta ostin 2 tällästä syvää kulhoa :) tai lautasta :D Miksi tätä nyt sanotaankaan!

Ostin myös hyllyn, mihin mun enkelikoristeet pääsee :) En vaan oo vielä saanu aikaseksi asentaa sitä seinälle :D

Äitiltä ja isältä sain jo etukäteen joululahjaksi tämän yöpöydän, joka taitaa olla mun sängyn kanssa samaa sarjaa :) Kokosin tämän itse. Mä oikeasti rakastan koota huonekaluja :) En tiedä miksi, se on vaan niin kivaa :D

Tässä se on käytössä :P

Nyt Nelli toivottaa kaikille hyvää yötä :) Kuten hänen tätinsäkkin, eli minä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)