tiistai 18. joulukuuta 2012

Joulukalenterin 18.päivä

Ihmisen on tärkeä tehdä asioita, joista tulee hyvälle tuulelle ja joista tykkää :) Mä siis kehotan sua tänään, että tee jotain josta sä tykkäät. Oli se sitten vaikka napostelua, leffan katsomista, laulamista, räppäämistä, lenkkeilyä, ylipäänsä liikuntaa tai mitä tahansa, niin tee sitä tänään ja nauti tästä päivästä :)


Tässä mun ehdoton suosikki tanssiryhmä, Diversity Britaniasta. Jos mä jonain päivänä pääsen käymään Briteissä, niin mä haluan nähdä heidän show:n! Mä meen AINA kananlihalle heidän esityksistään! :)
(Jos et jaksa kattoa alkuhöpinöitä, niin show alkaa kohdasta 00:19)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)