lauantai 22. joulukuuta 2012

Joulukalenterin 22.päivä

Tänään on enää 2 yötä jouluaattoon :) Vielä ehtii tehdä jouluruokia, joululeivonnaisia, kääriä paketteja ja käydä jouluostoksilla :)


Tää biisi on ku mä olisin kirjottanu sen :D

Tässä suomennetut sanat:
Eilen kävelin lumessa. Pariskunta piti toisiaan käsistä.
Vaikuttaa siltä, että kaikilla muilla on oma rakas paitsi minulla.

Pukki kuuletko minua?
Kirjoitin kirjeeni ja suljin sen suudelmilla.
Lähetin sen.
Sanoin vaan tämän.
Tiedän tarkalleen mitä tahdon tänä vuonna.

Pukki kuuletko minua?
Tahdon itselleni oman rakkaan.
Tahdon jonkun joka rakastaa minua ja pitää minua sylissään.
Ehkä hän on kaikkea sitä mitä toivon isossa punaisessa rusetissa.

Pukki kuuletko minua?
Olen ollut kiltti tänä vuonna ja tahdon vain yhden asian.
Kerro että tosi rakkauteni on täällä.
Hän on ainut minkä haluan vain itselleni, joulukuuseni alle.
Odotan täällä.
Pukki, se on ainut toiveeni tänä vuonna.

Jouluaattona en vaan voi nukkua.
Olinko väärässä toivoessani, koska kuulin että olet tulossa kaupunkiin.
Pukki, kuuletko minua?
Toivon todella että olet jo matkalla tuomassa jotain spesiaalia minulle.
Voi ole kiltti ja toteuta toiveeni.

Pukki kuuletko minua?
Tahdon itselleni oman rakkaan.
Tahdon jonkun joka rakastaa minua ja pitää minua sylissään.
Ehkä hän on se rakkaus mistelinoksan alla.

Pukki kuuletko minua?
Olen ollut kiltti tänä vuonna ja tahdon vain yhden asian.
Kerro että tosi rakkauteni on täällä.
Hän on ainut minkä haluan vain itselleni, joulukuuseni alle.
Odotan täällä.
Pukki, se on ainut toiveeni tänä vuonna.

Toivottavasti kirjeeni on tavoittanut sinut ajoissa.
Tuo minulle rakas jota voin kutsua omakseni, koska olen ollut kiltti tänä vuonna.
En voi olla kauaa mistelinoksan alla.
Hän on ainut minkä tahdon isoon punaiseen rusettiin kiedottuna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)