lauantai 2. maaliskuuta 2013

Dreams of my life

Ajattelin tehdä pitkästä aikaa tälläsen unelma-postauksen :) Mulla on tänään ollu sellanen olo, et haluaisin toteuttaa mun unelmia. Oikeestaan noi kaks ensimmäistä (näin ensialkuun), jos tarkkoja ollaan :)
Huom. Kuvat näkee isompana klikkaamalla niitä :)

RÄP
Mä haluaisin räpätä. Enkä tietenkään mitä tahansa räppiä, vaan gospel räppiä :) Ongelmana tietenki on se, etten osaa enkä tiedä miten alottaisin :D

TAIDEMAALAUS
Haluaisin maalata. En tiedä osaanko, ku en vielä oo kokeillu, mut halua ainaki löytyy :)

YSTÄVÄT
Mä haluaisin viettää paljon aikaa ystävien kanssa!

RAKKAUS
Mä haluaisin löytää rakkauden, eli mennä naimisiin..

PERHE
.. ja perustaa perheen :) Tahtoisin myös oman omakotitalon, mutten jaksanu tehdä siitä kuvaa :D

LEMMIKKI
Mä oon aina halunnu lemmikiksi pesukarhun :D En tiedä miks, mutta ku ne on niin söpöjä.. Mä vaan haluisin sellasen :)

Ja tietenki mä haluan päästä takas kotiin, eli taivaaseen Jeesuksen luo ja halata Jeesusta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)