maanantai 8. huhtikuuta 2013

Immanuel Kilosanomaa -arvostelu

Oon joskus jakanu täälä Immanuelin Vastarintaliike -biisin musiikkivideon. No, heiltä on tullut myös cd. Mun on pitäny ostaa se siitä asti ku se ilmesty, mutta mulla ei oo ollu sen vertaa ylimäärästä, et olisin voinu sen ostaa. No, nyt kävi silleen, että mun ihana ystävä ostikin sen mulle lahjaksi :) Voitte arvata miten ilonen olinkaan! Mutta mennäänpäs asiaan :D


Ajattelin cd:n olevan hyvä, mutta en ollu ajatellu että se olis noin älyttömän hyvä :) Musiikki on siis hengellistä UG-tyylistä räppiä. En oo erityisemmin koskaan tykänny UG:stä, koska se on vähän sellasta raskaampaa. Mutta ku kuulin Immanuelia, niin voin kertoa että osu ja uppos :) Kaikki biisit yhdessä ja erikseen ansaitsee 5 tähteä. Jos ei vielä tullut selväksi, niin suosittelen kyseistä cd:tä kaikille :) Tai ainakin kaikille räp-faneille ;) 
Nyt äkkiä ostamaan oma kappale :)


Tässä vielä älyttömän hyvä biisi/video kyseiseltä cd:ltä :)

2 kommenttia:

Kiitos kun kommentoit ♥ Se piristää mieltäni :)
Yritän vastata jokaiseen kommenttiin, joten jos haluat lukea vastaukseni, muistathan painaa "tilaa sähköpostitse"-painiketta kommenttiboksin alta! :)